همشهری آنلاین : معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی علمی کاربردی از فردا 25 اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا یکشنبه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، گفت: مهلت دریافت کارت آزمون تا پایان روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد، بنابراین کلیه‌ داوطلبان‌ باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری، یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی علمی کاربردی در 29 اردیبهشت ماه در 31 شهرستان کشور، گفت: آزمون در یک نوبت صبح با رقابت 108 هزار و 285 داوطلب در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

طباطبایی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 108 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی علمی کاربردی، گفت: از این تعداد 61 هزار و 509 نفر، معادل 57 درصد داوطلب زن و 46 هزار و 776 نفر، معادل 43 درصد داوطلب مرد برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در خصوص رفع نقص کارت آزمون، اظهار کرد: داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی باید از روز چهارشنبه به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه در خصوص ظرفیت پذیرش آزمون، افزود: در این آزمون 44 هزار و 114 داوطلب پذیرفته می‌شوند و نتایج نهایی آزمون در اواخر خرداد ماه اعلام می‌شود.  

کد خبر 134900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز