دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

گروه حوادث: جوان تگزاسی، بعد از آنکه با نامزدش جروبحث کرد از خانه بیرون رفت و 3 زن جوان را به گلوله بست.

جنایت تگزاس

پلیس جنایی تگزاس معتقد است که مقتولان این حادثه، هیچ آشنایی و نسبتی با عامل جنایت نداشته‌اند و فقط بدشانسی باعث مرگ آنها شده است.شامگاه پنجشنبه گذشته، گزارشی در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس تگزاس قرار گرفت که از وقوع جنایتی وحشتناک در بزرگراه کورپوس کریستی حکایت می‌کرد.

براساس گزارش‌های اولیه و به نقل از شاهدان حادثه، مرد جوانی بعد از آنکه سوار بر خودروی خود به یک خودرو که 3 زن سرنشینان آن بودند نزدیک شده بود، آنها را هدف قرار داده و به ضرب گلوله مجروح کرده بود.با گزارش این حادثه، ماموران به‌سرعت خود را به محل حادثه رسانده و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوان بعد از شلیک به 3 زن جوان، با خودروی خود قصد دور شدن از محل را داشته است اما هنگام فرار با یک تیر چراغ برق برخورد کرده و بنابراین مجبور شده بود که با پای پیاده فرار کند اما قبل از آنکه زیاد از این محل دور شود توسط مردم و نیروهای پلیس دستگیر شده بود.

درحالی‌که عملیات انتقال مرد جوان به مرکز پلیس ادامه داشت همزمان آمبولانس‌های بیمارستان خود را به محل حادثه رساندند و تلاش برای نجات سرنشینان مجروح خودرو آغاز شد اما مشخص شد که ویرجینیا رودلای زن 21 ساله در همان لحظات اولیه جان باخته است، به این ترتیب تلاش برای نجات 2 زن دیگر یعنی ویویانا امایای 18 ساله و مارسیلا یوبارای 26 ساله ادامه یافت اما آنها نیز در راه انتقال به بیمارستان جان باختند.

شلیک بعد از جروبحث با نامزد

با آغاز بررسی‌های پلیسی مشخص شد که عامل جنایت جوان 21ساله‌ای به نام جاکوب گونزالس است که پیش از این نیز چندین بار سابقه درگیری‌های خیابانی داشته و از سوی پلیس دستگیر شده است. اما ادامه تحقیقات بسیار تأسف‌بار بود چرا که نشان می‌داد قربانیان این حادثه هیچ ارتباطی با عامل جنایت نداشته‌اند و درحالی‌که نخستین گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که این جنایت به‌خاطر درگیری بین باندهای تبهکاری صورت گرفته است، تحقیقات بعدی نشان داد که قربانیان حادثه تنها به خاطر بدشانسی‌شان به قتل رسیده‌اند.

در بازجویی‌های صورت گرفته از جاکوب، وی به کارآگاهان گفت: بعد از آنکه با نامزدم جروبحث کردیم و احساس کردم که او قصد جدا شدن از من را دارد با عصبانیت از خانه بیرون رفتم و سوار بر خودروی خودم از خانه دور شدم. وقتی به بزرگراه رسیدم اسلحه‌ام را بیرون کشیدم و به‌خودرویی که 3 زن سرنشینان آن بودند شلیک کردم.

عکسی با اسلحه

درحالی‌که بازجویی‌های پلیسی از مرد جوان ادامه داشت، کارآگاهان جنایی دریافتند که این مرد تبهکار مدتی قبل عکسی از خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک قرار داده است که در آن تصویر با یک اسلحه به سمت دوربین نشانه رفته بود وی در توضیح این عکس نوشته بود که دلم می‌خواهد بمیرم چون خیلی تنها هستم، خداحافظ، من خودم را می‌کشم چون خیلی افسرده هستم.

جولیا هرناندز سخنگوی پلیس تگزاس تیراندازی‌های این جوان عصبانی را یک خشونت غیرقابل باور می‌داند و می‌گوید که این جنایت واقعا تکان‌دهنده است مرد جوانی به‌خاطر دعوا با نامزدش 3 زن بیگناه دیگر را در خیابان به قتل می‌رساند. در حال حاضر مرد جنایتکار در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 134523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز