همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به تحویل سامانه موشکی صیاد2 گفت: ورود این سامانه موشکی به چرخه پدافند هوایی کشور، باعث افزایش برد، افزایش ارتفاع و افزایش قدرت رهگیری دفاع موشکی می‌شود.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در گفتگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تست و تحویل سامانه موشکی صیاد2 به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، اظهار داشت: ورود این سامانه موشکی به چرخه پدافند هوایی کشور، باعث افزایش برد، ارتفاع و قدرت رهگیری دفاع موشکی می‌شود.

وی در خصوص ویژگی این سامانه موشکی تصریح کرد: ارتقای سیستم و دیجیتالی شدن آن، قدرت و دقت سامانه موشکی صیاد2 را افزایش داده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: سامانه موشکی صیاد2 در حال ورود به چرخه پدافند هوایی کشور است و بزودی در چرخه پدافند هوایی از آن استفاده می‌کنیم.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: استفاده از پتانسیل همه نیروهای مسلح در بعد دفاع هوایی برابر با دکترین دفاع هوایی کشور و استفاده از همه سامانه‌ها و تجهیزات و بسیج نیروی انسانی و بسیج سامانه‌ها در یک مجموعه منسجم تحت لوای فرماندهی کل قوا و فرماندهی ارتش که در قرارگاه پدافند هوایی نمایان می‌شود از مهمترین برنامه‌های پیش روی قرارگاه است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان خاطرنشان کرد: وقتی عنوان می‌شود پدافند هوایی در اولویت اول است به طبع تهدیداتی که متناسب با این اولویت است یک شکل و شمایل خاصی خواهد داشت یعنی دشمن اگر جرات این را پیدا کند که وارد میدان کارزار با ما شود بایستی از تجهیزات بسیار پیشرفته علیه ما استفاده کند بنابراین آمادگی ما آمادگی امروز و دیروز نیست و باید برای فردا آماده باشیم.

 

کد خبر 134498
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز