همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: امروز به لطف هوشمندی و مجاهده پیگیر رزمندگان ارتش، ارتش ما، مردمی ترین، مقتدرترین و عزیزترین ارتش دنیاست.

احمدی نژاد

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای محمود احمدی نژاد در مراسم روز ارتش در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) افزود: روز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی فداکار و قهرمان را به همه نیروهای مسلح و ملت ایران و همه آزایخواهان و عدالت خواهان جهان صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

رئیس جمهور ادامه داد: ارتشی که تحت ولایت حرکت می‌کند در واقع تحت مدیریت و هدایت‌های الهی حرکت می‌کند و چنین ارتشی جند خدا و شکست ناپذیر است.

رئیس جمهور در ادامه گفت: خدای بزرگ را سپاسگزاریم که در این32 سال ارتش و ارتشیان عزیز ما با بهره مندی و تبعیت از ولایت در عرصه‌های گوناگون موفق و سربلند بوده‌اند.

آقای احمدی نژاد افزود: نقش ارتش و نیروی زمینی آن در دفاع از استقلال و عزت و سرافرازی ایران زمین، کم نظیر است.

وی با اشاره به نقش ارتش در دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس هم دوران بازیابی ارتش و بازیابی هویت آن و نمایش اصالت‌ها ، شجاعت‌ها و قهرمانی‌های ارتش بود.

رئیس جمهور افزود: خوشبختانه عناصر فداکار ارتش با استفاده از تجربیات دفاع مقدس و حوادث گوناگون و بسیار سنگینی که در سال‌های اخیر در منطقه ما گذشته است، امروز به یک ارتش خودباور، مقتدر، مومن و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

منشاء اقتدار ملت‌ها، اتکا به ایمان و توانمندی‌های درونی است

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم روز ارتش در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: من از همه فرماندهان، تلاش گران، درجه داران، افسران و سربازان ارتش که با ایمان به خدا، عشق به میهن و در پیروی از ولایت، برای سرافرازی فرهنگ و آیین ما و آرمان‌ها و اعتقادات ما، اسلام ناب و صیانت از تمامیت ایران ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

محمود احمدی نژاد افزود: از همه کسانی که برای خودکفایی و ارتقای توانمندی‌های ارتش چه در بعد آموزشی و توانمندی‌های فردی و تاکتیکی و تکنیکی و چه در عرصه‌های توانمندی دفاعی مجاهدت می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور گفت:‌ با افتخار اعلام می‌کنیم که امروز نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ما همه نیازهای دفاعی خود را با اندیشه و ابتکار و تلاش خستگی ناپذیر تامین می‌کند و بر عظمت ارتش و نیروهای مسلح می‌افزاید.

وی ادامه داد: امروز عامل و منشاء اقتدار ملت‌ها اتکا به ایمان و توانمندی‌های درونی و نیز خودباوری و استفاده از موجودیت و استعدادهای خدادادی و سرزمینی است.

رئیس جمهور گفت: ملتی که استعدادها و توانمندی‌های خود را بشناسد و با ایمان به خدا و باور و اعتماد به توانمندی‌های خود حرکت کند، صاحب اقتدار شکست ناپذیر خواهد شد.

آقای احمدی نژاد عامل دوم اقتدار را استفاده از فرصت‌ها و حضور مقتدرانه در عرصه‌های منطقه ای و بین‌المللی دانست و گفت: ملتی که بنشیند تا دیگران برای او تصمیم بگیرند و سیاست‌های بین المللی را تنظیم کنند و او تحت مدیریت دیگران حرکت کند، طعم عزت و اقتدار را نخواهد چشید.

کد خبر 132662
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز