دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: 3 سارق مسلح پس از دستبرد به یک صرافی در برج سایه تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند، سارقان که هنگام فرار با کارکنان برج درگیر شده بودند با شلیک چندین گلوله یکی از آنان را مجروح کرده و پا به فرار گذاشتند.

ظهر دوشنبه 25 دی، هنگامی که مالک یک صرافی  در برج سایه سرگرم کار بود، سه مرد جوان که مسلح به سلاح کمری بودند پا به داخل صرافی گذاشته و به تهدید مالک مغازه پرداختند. سارقان در حالی که اسلحه خود را به سوی وی نشانه رفته بودند در یک چشم بر هم زدن خود را به پشت پیشخوان رسانده و پس از جمع آوری پول و ارز خارجی موجود، آنها را داخل یک کیف دستی ریخته و پا به فرار گذاشتند.

هنگامی که مالک صرافی پس از فرار سارقان به بیرون از مغازه دوید و کمک خواست، تعدادی از کارگران با دیدن سه جوان که به سوی یک دستگاه پراید سفید رنگ می‌دویدند متوجه ماجرا شده و به تعقیب آنها پرداختند.

اما در حالی که چند نفر از کارگران برج خود را به خودروی پراید رسانده بودند،سارقان مسلح شروع به تیراندازی به سوی آنها کردند که در این تیراندازی یک نفر مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت. 

با گزارش ماجرا به پلیس110، تیمی از کارآگاهان اداره اول آگاهی تهران عازم محل شدند و در حالی که شاهدان ماجرا توانسته بودند شماره پلاک خودروی سارقان را در اختیار پلیس قرار دهند، مأموران با بررسی پلاک متوجه شدند که خودروی پراید چندی پیش از سوی سارقان به سرقت رفته بود.

به این ترتیب با اجرای طرح مهار، جستجو برای شناسایی خودرو و دستگیری سارقان آغاز شد. در پی این ماجرا تنها مجروح حادثه که بلافاصله به بخش اورژانس بیمارستان خاتم النبیاء منتقل شده بود در تشریح حادثه گفت: ساعت 12 ظهر وقتی که در چند قدمی صرافی  ایستاده بودم 3 مرد جوان را  دیدم‌ در حالی‌که یک کیف دستی همراه خود داشتند از صرافی خارج شده و با سرعت به طرف در خروجی به راه افتادند.

چند لحظه بعد، وقتی فریاد  کمک مالک صرافی را شنیدم، متوجه شدم که مردان جوان سارق هستند، بنابراین به طرف آنها دویده و مانع از سوار شدن یکی از آنها به خودرو شدم ولی در همین هنگام یکی دیگر از سارقان گلوله ای به کتف من شلیک کرد و پس از آن هر سه نفر سوار خودرو شده و با تیراندازی به سوی کارکنان برج ‌  پا به فرار گذاشتند.

کد خبر 13438

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز