سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از سوی عباس ترابیان، سرپرست موقت این تیم اعلام شد. برنامه های تمرینی تیم ملی بزرگسالان اعلام شد.

football

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ عباس ترابیان-سرپرست موقت تیم ملی بزرگسالان دراین خصوص گفت: برنامه‌های دو دوره کمپ تیم های ملی از سوی سرمربی اعلام شده که در اولین دوره، ملی پوشان به مدت 4 روز از روز دوم خرداد تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

 وی افزود:بازیکنان تیم ملی دراردوی دوم که از روز سه شنبه دهم خرداد آغاز می شود و تا 12 خرداد ماه به طول می انجامد، برنامه‌های تمرینی خود را انجام داده و پس از استراحت یک روزه در سیزدهم خردادماه ، از 14 خرداد ماه به مدت دو روز در کمپ تیم‌های ملی تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی روش پیگیری می‌کنند.

 وی در ادامه درخصوص دیدار با ماداگاسکار گفت:پس از برگزاری اردوهای فوق و طبق برنامه‌ای که از سوی سرمربی تیم ملی تا قبل از این بازی اعلام خواهد شد، مجددا در اردوی تدارکاتی حاضر می‌شوند. دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ماداگاسکار 27 خرداد  ماه برگزار می‌شود که برنامه تمرینی این دیدار متعاقبا اعلام می‌شود. همچنین در روز اول مرداد ماه ملی پوشان در تهران  با تیم ملی مالدیو به رقابت می‌پردازند و ششم مرداد ماه برای انجام بازی برگشت به کشور مالدیو می‌روندکه برنامه اردوهای فوق متعاقبا اعلام می‌شود.

کد خبر 134114
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز