همشهری آنلاین: هشتمین همایش و جشنواره بین‌المللی تخصصی هنر عکاسی و تصویربرداری، دوربین‌های دیجیتال و تجهیزات وابسته 31 اردیبهشت تا 3 خرداد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) گشایش می‌یابد.

عکاسی

به گزارش مهر، این جشنواره در زمینه جدیدترین نوآوری صنعت عکاسی و فیلمبرداری از 31 اردیبهشت تا 3 خرداد ماه 1390 با حضور بیش از 30 شرکت داخلی و 35 نماینده شرکت خارجی برای هشتمین بار متوالی در وسعت بیش از 8هزار مترمربع در زیباترین سالن سرپوشیده مصلی بزرگ و معظم امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

جشنواره D.I.F-IRAN که در بین سایر همایش‌های تخصصی در ایران مقامی را به خود اختصاص داده است، محل نمایش آخرین نوآوری‌ها و دستاوردها در زمینه دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری آماتور و حرفه‌ای، قطعات و لوازم انواع دوربین، آخرین تکنولوژی لوازم فیلم‌سازی، تصویربرداری و نورپردازی و نرم‌افزارهای مربوطه، انتقال اطلاعات، تکنولوژی سمعی بصری، خدمات و تجهیزات لابراتوار، سیستم‌های کنترل، تجهیزات عکسبرداری و تصویربرداری متحرک، تجهیزات استودیوهای عکاسی، چاپ عکس در قطعات بزرگ و ماشین آلات چاپ عکس و .... از کشورهای ایران، ژاپن، چین، اتریش، کره، ایتالیا، آلمان، بلژیک، انگلستان، تایوان، هلند، مالزی، سوئد، فرانسه، هند و تایلند است.

هدف از برگزاری این جشنواره تبادل اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع، تجار و متخصصان و علاقه‌مندان با آخرین دستاوردهای صنعت تصویربرداری است که با حمایت اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و بلژیک برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان از این جشنواره می‌توانند با دریافت آموزش‌های علمی و عملی رایگان در کلاس‌های آموزش تخصصی عکاسی، سمینارهای تخصصی، کارگاههای آموزشی جهت آماتورها مشارکت کرده و از برنامه‌های جنبی این جشنواره شامل ارائه خدمات آموزش و تعمیر و سرویس رایگان انواع دوربین عکاسی و تصویربرداری بهره‌مند شوند.

همچنین در این جشنواره گالری عکس هنرمندان عکاس کشورمان نیز برپا خواهد شد.

بازدید ویژه متخصصین از ساعت 12 تا 14 و بازدید ویژه عموم از ساعت 14 تا 20 اعلام شده است.

 

کد خبر 133996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز