همشهری آنلاین: نخستین جشنواره کشوری "عکس آسمان" توسط کانون‌های نجوم و عکاسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای گسترش نگاه به آسمان و افزایش توجه به معنویت در عکاسی با موضوع آسمان 18 تا 22 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

عکس

به گزارش ایسنا، حسین بابایی دبیر جشنواره در بیان اهداف برگزاری این جشنواره گفت: ارتقای کیفیت محصولات تولید شده در زمینه تصاویر نجومی، آشنایی شرکت کنندگان با روش‌های جدید و نوین در عکاسی نجومی، گسترش همکاری فضای آکادمیک و حوزه نجوم آماتوری کشور، ارتقای سطح علمی و هنری دانشجویان در زمینه عکاسی و افزایش توجه هنرمندان به آ‌سمان و نشان دادن زیبایی‌های آن از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی تصریح کرد: این جشنواره در 2 بخش نجومی و هنری برگزار و جوایز در نظر گرفته شده نیز در 2 بخش دانشجویی و عمومی اعطا می‌شود.

بابایی افزود: هر فرد می‌تواند حداکثر با 5 اثر در هر بخش که حداکثر یکی از آنها می‌توان مجموعه اثر باشد، در این جشنواره شرکت کند و داوری عکس‌ها در 2 بخش هنری یا نجومی و صورت می‌گیرد و انتخاب نوع داوری عکس به عهده شرکت کننده است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت 2 نمایشگاه برگزار می‌شود که افتتاحیه این نمایشگاه 10 اردیبهشت ماه در گالری پردیس سینمایی ملت خواهد بود و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 نمایشگاه دوم نیز 18 تا 22 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 133750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز