دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۳:۲۵
۰ نفر

مراسم انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر دیروز مطابق آیین‌نامه با حضور 14عضو شورای شهر برگزار شد و اعضای هیات رئیسه، مجددا برای سال 90 در سمت‌های خود ابقا شدند.

 دیروز مهدی چمران با13 رای به‌عنوان رئیس، حسن بیادی با 13رای نایب‌رئیس ، ‌علیرضا دبیر و هادی ساعی با 14رای به‌عنوان منشی‌های هیات رئیسه شورای شهر مجددا انتخاب شدند. خسرو دانشجو نیز با 12 رای به‌عنوان سخنگوی شورای شهر مجددا انتخاب شد.به گزارش همشهری رسول خادم نیز که سال گذشته به‌عنوان خزانه دار شورا انتخاب شده بود طبق آیین‌نامه به‌مدت یکسال دیگر باید در این سمت باقی بماند.

دیروز خسرو دانشجو با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام خبر انتخاب هیات‌رئیسه شورای شهر در مورد سایر مصوبات شورای شهر اظهار داشت: همچنین لایحه‌ای از سوی شهرداری داشتیم مبنی بر تغییر وضعیت 207 نفر از کارکنان شهرداری تهران از قرار دادی به رسمی که مورد موافقت شورای شهر قرار گرفت.وی گفت: این افراد شامل فرزندان شهید، جانبازان، رزمندگان، معلولان، فرزندان جانبازان، زنان سرپرست خانوار و قهرمانان ورزشی بودند که همگی بیش از 5 سال سابقه کار قرار دادی داشتند و در امتحانی که به‌منظور تغییر وضعیت برگزار شده بود شرکت کرده و نمره قبولی گرفته بودند.
دیروز همچنین در سیصدو هفتادو یکمین جلسه شورای شهر با درخواست شهرداری تهران برای اصلاح مصوبه قبلی شورای شهر در مورد ادامه فعالیت شرکت پیام همشهری به‌عنوان شرکتی مجزا موافقت نشد.

سخنگوی شورای شهر تهران با تایید نشست بخشی از معبر بوستان نهج البلاغه گفت: به‌عنوان معاون نظارت شورای شهر از این بوستان بازدید کردم و متوجه شدم که قسمت‌هایی از بوستان پس از نشست زمین به‌منظور حفظ جان شهروندان بسته شده اما قسمت اعظم بوستان همچنان آماده خدمات‌رسانی به مردم است.دانشجو همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش در مورد پیگیری‌های صورت‌گرفته درباره نمایشگاه شهر آفتاب از مسئول این طرح گفت: آقای میراحمدی گزارشی در این باره ارائه کردند که مربوط به جابه‌جایی تعدادی درخت و اعمال یکسری تغییرات در این طرح بود که بعد از استماع قرار شد در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار بگیرد و پس از تصویب در این کمیسیون برای تصویب نهایی به صحن علنی شورای شهر بیاید.

کد خبر 133930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز