گروه شهری: وضعیت سازمان نوسازی شهر تهران ظرف 2هفته آینده پس از ارائه گزارش از سوی کمیسیون‌های سه‌گانه شورای شهر مشخص خواهد شد.

خسرو دانشجو دیروز درحاشیه برگزاری سیصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر اظهار داشت: براساس یک طرح دو فوریتی قرار شد تا کمیسیون‌های برنامه و بودجه، فرهنگی و اجتماعی و توسعه و عمران نسبت به تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان نوسازی طی سال‌های 84 تا 89 اقدام کرده و پس از طرح گزارش مشترک خود در صحن شورای شهر، اعضا با استناد به این گزارش در مورد سازمان نوسازی و واحدهای اجرایی و ستادهای آن تصمیم‌گیری کنند.

وی با تاکید بر اهمیت بافت‌های فرسوده برای مدیریت شهری گفت: شورای شهر از شهرداری تهران انتظار دارد تا موضوع بافت فرسوده را به‌طور جدی در دستور کار خود قرار دهد و مشکلات آن را برطرف سازد.دانشجو در ادامه با اشاره به تذکر مطرح شده در جلسه دیروز شورا گفت: این تذکر مربوط به ترک‌های ایجاد شده در بخشی از بوستان نهج‌البلاغه بود.وی اظهار داشت: بخش‌هایی از این بوستان به‌دلیل شیب خیلی تند و عدم‌تثبیت خاک با ترک‌‌خوردگی مواجه شده و احتمال ریزش در قسمت‌هایی از پارک به‌وجود آمده است.

به گفته دانشجو در حال حاضر مسیرهایی که در آن احتمال خطر وجود دارد به‌روی شهروندان مسدود شده و کارشناسان و اعضای شورای شهر نیز مشغول بررسی علت این قضیه هستند.
سخنگوی شورای شهر تصریح کرد: ازشهرداری خواسته شده به نکات فنی توجه کند تا این مشکل هرچه سریع‌تر مرتفع شود و همچنین نتایج بررسی نکات فنی آن به شورا اعلام شود.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه دیروز شورا موضوع دیگری درباره مشکلات پروژه امیرکبیر (این پروژه مربوط به تعاونی مسکن یکی از وزارتخانه هاست) مطرح شد که باعث شده در منازل مسکونی اطراف ترک‌هایی ایجاد شود؛ ضمن اینکه به‌دلیل 24ساعته‌بودن کار، آسایش همسایگان نیز از بین رفته که مقرر شد منطقه یک درباره این موضوع به‌گونه‌ای تعیین تکلیف کند که برای ساکنان اطراف پروژه مشکلی ایجاد نشود.

کد خبر 134431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز