سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌های استان تهران ضمن اعلام قیمت‌های جدید نان در این استان یادآور شد: قیمت نان در استان تهران تا پایان سال جاری دیگر تغییر نخواهد کرد.

 نعمت الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: قیمت نان «سنگک» با وزن چانه 700 گرم، 500 تومان تعیین شده است.

 وی قیمت نان «بربری» با وزن چانه 600 گرم را 375 تومان اعلام کرد و همچنین گفت: قیمت نان «تافتون» با وزن چانه 300 گرم نیز 250 تومان تعیین شده است. ترکی همچنین قیمت نان «لواش» با وزن چانه 170 گرم را 125 تومان اعلام کرد.

 قیمت‌های جدید از امروز اعمال می‌شود

 وی با بیان اینکه قیمت‌های جدید نان از امروز اعمال می‌شود اظهار کرد: این افزایش قیمت با توجه به اصلاح قیمت گندم در سطح کشور به دلیل اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها صورت گرفته است.  وی خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاح قیمت گندم، یارانه نان نیز در این دوره یک هزار تومان افزایش یافت.

 اعلام شکایات مردمی و گزارش تخلفات از طریق سه شماره تلفن

 ترکی همچنین درباره نحوه برخورد با متخلفانی که از قیمت‌های اعلام شده، پیروی نمی‌کنند، گفت: سازمان تعزیرات با کلیه متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.

 به گفته وی، شماره تماس مرکز رسیدگی به شکایات مردمی استانداری تهران به شماره 111،  ستاد تنظیم بازار استان تهران به شماره 124 و نیز تلفن سازمان تعزیرات آرد و نان به شماره 1803 آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درباره تخلفات در این زمینه است.

 ترکی در خاتمه در پاسخ به اینکه قیمت نان در سایر استان‌ها چگونه تعیین می‌شود، گفت: قیمت‌های نان در استان‌های دیگر با توجه به هزینه‌های هر استان در تولید نان تعیین می‌شود. به طوری که ممکن است قیمت‌ها در دیگر استانها با قیمت نان در استان تهران متفاوت باشد.

کد خبر 133478
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز