سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

گروه ادب و هنر: هنرمندان سینمای استرالیا در یک حرکت خیرخواهانه جدید شرکت کردند.

در یک حراج هنری که توسط انستیتو تحقیقات درمانی کودکان انجام شد، هنرمندان سرشناس استرالیایی مشارکتی همه جانبه داشتند.

به نوشته آسوشیتدپرس، هنرمندانی مثل نیکول کیدمن، هیو جکمن، ارک بانا و بروس بروسفورد به دعوت این انستیتو پاسخ مثبت دادند و بخشی از لوازم و اشیای شخصی خود که بیشتر شامل لباس و کت و شلوار می شد را در معرض فروش قرار دادند.

استقبال هنردوستان و مردم مدافع امور درمانی کودکان از این حراج هنری خیلی خوب بود.در جریان این حراج خیرخواهانه بالاترین رقم برای یک کاپشن جین قدیمی هیو جکمن داده شد. این کاپشن که امضای بازیگر را هم دارد به قیمت 22 هزار دلار فروخته شد.

نکته جالب اینکه هم اکنون تازه ترین فیلم جکمن مردان ایکس 3 روی پرده سینماهای استرالیاست و نمایش عمومی این فیلم کمک زیادی به وضعیت حراج هنری کرد و باعث شد تا توجه بخش بیشتری از اهالی سیدنی متوجه این حراج شود.

از هفده لوازم و اشیایی که در حراج فروخته شد، وسایل نیکول کیدمن مقام دوم را داشت. مبل منزل این بازیگر 11 هزار دلار – نصف مبلغی که برای کاپشن جکمن پرداخت شد- فروخته شد. بقیه اجناس به قیمت هایی پایین تر از این قیمت به فروش رفتند. تحلیلگران هنری و اقتصادی عقیده دارند که این لوازم و اشیا به قیمت بسیار خوب و بالایی فروخته شده اند.پولی که از فروش این لوازم جمع آوری شده، صرف امور خیریه و درمانی کودکان ضعیف و بی سرپرست می شود

کد خبر 1334

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز