همشهری آنلاین : معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده برخی از داوطلبان کنکور سراسری 90 با وجود دریافت کد پیگیری، ثبت نام خود را قطعی نکرده اند. این افراد باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش کد رهگیری دریافت کنند.

کنکور

سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: داوطلبان کنکور سراسری سال 90 که در زمان ثبت نام، کد پیگیری 16 رقمی را دریافت کرده اند؛ آن را به منزله ثبت نام تلقی کرده اند.در حالی که این افراد باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی افزود: براساس بررسی های به عمل آمده در سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد محدودی از داوطلبان در زمان ثبت نام کد پیگیری 16رقمی سوابق تحصیلی را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده اند. این افراد توجه کنند که کد پیگیری با کد رهگیری متفاوت است.

طباطبایی یادآور شد: این دسته از افراد به منظور اطمینان از صحت ثبت نام و صدور کارت شرکت در آزمون باید از روز شنبه 10اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه به سایت این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری شامل شماره پرونده و رمز ورود، وضعیت ثبت نامی خود را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه پس از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری (شماره پرونده و رمز ورود) مشخص شد داوطلب در آزمون ثبت نام کرده است، مشخصات شناسنامه ای داوطلب به رویت وی خواهد رسید. در غیر اینصورت، لازم است داوطلب حتماً براساس دستورالعمل مندرج در سایت سازمان در تاریخ های مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که کارت اعتباری ثبت نام دریافت کرده و ثبت نام نکرده اند، چنانچه در این مرحله اقدام به ثبت نام نکنند هیچگونه مساعدتی در رابطه با شرکت در آزمون به عمل نخواهد آمد.

 کنکور سراسری سال 90 در روزهای 9 تا 11 تیرماه سال 90 برگزار می‌شود و تاکنون یک میلیون و 136 هزار نفر در کنکور ثبت نام کرده اند.

کد خبر 133344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز