همشهری آنلاین: سومین برنامه نقد نغمه به نقد و تحلیل کنسرت ارکستر موسیقی ملل به رهبری پیمان سلطانی اختصاص دارد.

به گزارش همشهری آنلاین در این برنامه که درساعت 17  سی ام دی در فرهنگسرای شفق(دانشجو) برگزار خواهد شد، پیمان سلطانی به عنوان رهبر ارکستر ، سیاوش بیضایی به عنوان آهنگساز وتنظیم کننده قطعات این ارکستر  حضور دارند و علیرضا جواهری نیز درمقام منتقد به تحلیل وارزیابی این کنسرت خواهد پرداخت.

ارکسترملل از دو سال قبل شکل گرفت و سال گذشته د رتالار وحدت دو شب به اجرای برنامه پرداخت که نخستین سرود ایران ازجمله قطعات این کنسرت بود.

این ارکستر اواسط پاییز امسال نیزدر تالار وزارت کشور به اجرای برنامه پرداخت و آثاری چون سمفونی نفت وزیری، اثری از کامبیز روشن روان از جمله اجراهای این برنامه بود.

در برنامه ارکستر ملل چهره های شناخته شده موسیقی و آواز حضور داشتند که ازجمله آنها می توان به بهمن رجبی ( نوازنده تمیک)، کیوان ساکت( نوازنده تا ر و آهنگساز) ، رحیم شهریاری، سالار عقیلی و سینا سرلک( خوانندگان) اشاره کرد .

برنامه نقد نغمه که از سوی موسسه نغمه شهر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تدارک دیده شده است، آلبومها و کنسرتهای مختلف در گونه های مختلف موسیقی را مورد نقد و ارزیابی قرار می دهد.

نخستین برنامه نقد نغمه به نقد کنسرت کامکارها با حضور هوشنگ کامکار اختصاص داشت و در دومین برنامه نقد نغمه نیز آلبوم گریز فریدون شهبازیان با حضور این آهنگساز و نادر گلچین (خواننده پیش کسوت )مورد ارزیابی وتحلیل قرار گرفت.

کد خبر 13308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز