فرمانده نیروی انتظامی با یادآوری اینکه پلیس تمامی تلاش خود را برای احقاق حقوق شهروندان به کار می‌گیرد، گفت:

رسانه‌ها، سینما و تلویزیون می‌توانند مطالبات مردم را به مسئولان منعکس کنند.به گزارش روابط عمومی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی‌مقدم افزود: با انعکاس بموقع مطالبات مردم می‌توان نسبت به احقاق حقوق شهروندان اقدامات لازم را صورت داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: صداوسیما و رسانه‌های دیگر نظیر سینما می‌توانند در زمینه حقوق شهروندی و زندگی سالم در محیط‌های شهری و با ابزارهای فرهنگی به تولید برنامه و فیلم بپردازند.فرمانده نیروی انتظامی، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها با موضوع‌های شهری را در کنار فرهنگ‌سازی‌ از طریق رسانه‌ها در جهت تبیین حقوق شهروندی و ایجاد شهری امن و عاری از تخلف تاثیر‌گذار دانست.

سردار احمدی مقدم تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در طرح منطقی مطالبات مردم و انتظارات دوسویه آنها از مسئولان و بالعکس ایفای نقش کنند. به گفته وی، با مشخص شدن مطالبات مردمی زمینه ارائه خدمات بهتر در جهت ساخت شهری انسانی که کرامت شهروندان در آن در بالاترین حد رعایت می‌شود، امکان‌پذیر است.فرمانده نیروی انتظامی از رسانه‌ها و هنرمندان خواست که در تولیدات خود به مقوله امید، رعایت حقوق شهروندی و احترام به حقوق یکدیگر بیش از پیش بپردازند.

کد خبر 133042

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز