یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: مؤسسه ویدئورسانه «ایرانیان» مورد حریق قرار گرفت و وسایل آن در آتش سوخت.

محمد علی زم، مدیرعامل این مؤسسه به ایسنا گفت: ساعت سه و نیم بامداد یکشنبه 28فروردین خبر رسید شخصی با شکستن شیشه‌های مؤسسه، آنجا را آتش زده که بر اثر آتش‌سوزی حدود 50 هزار جلد کتاب، مقدار زیادی سی‌دی به ارزش 2میلیون تومان و سیستم‌های تدوین، فنی و اداری همه از بین رفتند و آسیب جدی به ساختمان وارد شد. آنطور که زم گفته است، متهم در صحنه شناسایی شده و امید می‌رود با چهره‌نگاری دستگیر شود.

مدیرعامل مؤسسه ایرانیان آتش‌سوزی صبح یکشنبه 28فروردین‌ماه را یک اقدام عمدی دانست. مهر نیز  از قول حجت‌الاسلام زم نوشت: سرایدار ساختمان جمعه شب 26فروردین‌ماه این فرد ناشناس را با یک ماشین206 در نزدیکی ساختمان دیده است و همین شخص صبح دیروز دست به چنین کاری زده است. البته این فرد توسط سرایدار شناسایی شده اما متأسفانه چون 2نفر از همکاران در داخل ساختمان بوده‌اند، سرایدار ساختمان ابتدا آنها را بیرون کرده و پس از دیدن آتش و تماس با آتش‌نشانی متوجه شده است که فرد خاطی فرار کرده است.

وی درباره پیگیری‌های قانونی درباره این موضوع گفت: پلیس از این مکان دیدن کرده است. متأسفانه ما تحت پوشش بیمه نیز نبوده‌ایم. آتش‌نشانی نیز گزارش‌هایی تهیه کرده است. البته رئیس‌کلانتری منطقه در محل حضور پیدا کرده و گزارش خود را ارائه کرده است.مدیر مؤسسه ایرانیان درباره سی‌دی‌های موجود که آسیب دیده‌اند، عنوان کرد: بیشتر فیلم‌های جدید ایرانی و خارجی بودند که کار تکثیر آنها انجام شده بود و باید به‌زودی وارد بازار می‌شدند.

کد خبر 132603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز