یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۵:۲۷
۰ نفر

مجموعه برنامه‌های تلویزیونی«همین حوالی» برای نخستین بار در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با نگاه کوتاه هنری و در قالب 180 ثانیه به مقوله فرهنگ زندگی شهری و اخلاق شهروندی می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مجموعه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه 3سیما در قالب 150 قسمت تهیه شده و از ابتدای سال‌جاری، هر شب بعد از خبر ساعت22 شبکه3 سیما پخش می‌شود. مجموعه همین حوالی با رویکرد فرهنگ‌سازی‌ به بررسی آسیب شناسانه موضوعات مرتبط با زندگی شهری، حقوق و اخلاق شهروندی و خانواده می‌پردازد. در قالب این برنامه تلاش شده تا مسائل و مشکلات پیرامونی هر یک از افراد جامعه که تا به حال به آنها پرداخته نشده است با نگاهی جدید ارائه شود. اقدامات پژوهشی برای تهیه این مجموعه برنامه تلویزیونی و نگارش متون آن، یکسال‌و6ماه به طول انجامید.

در این مجموعه موضوعاتی نظیر سلام کردن، مکالمه با تلفن همراه در مکان‌های عمومی، شیوه رانندگی، جوانی کردن، مسائل خانوادگی و شیوه زندگی، تنبلی، زخم‌زبان، عمل بی‌اندیشه، اهدای یادگاری و ایستادن در صف‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. مجموعه برنامه‌های تلویزیونی «همین حوالی» از فریم‌های عکس و متون مرتبط با موضوع برنامه تهیه شده و متون آن با صدای بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران محمدرضا فروتن ارائه می‌شود.

کد خبر 132507

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز