همشهری آنلاین: سردار وحیدی اشراف کامل عملیاتی فرماندهان، خلبانان و متخصصان پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش بر اوضاع منطقه را ستود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که برای شرکت در هشتاد و نهمین سفر استانی هیئت دولت به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در جریان بازدید از پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کنارک در جمع خلبانان این پایگاه‌ گفت: نیروی هوایی با آمادگی، هوشیاری و مراقبت دائمی خود دشمنان ایران اسلامی را مرعوب و و مایوس کرده است.

وی با تشریح اهمیت منطقه استراتژیک دریای عمان اظهار داشت: اقتدار این پایگاه نقش مهمی در بازدارندگی و دفاع از کشور دارد.

وزیر دفاع همت بلند، تلاش بی‌وقفه، خلاقیت و نوآوری متخصصان سخت‌کوش پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش در تعمیر و نگهداری انواع هواپیمای جنگنده را ستود و تصریح کرد: متخصصان و خلبانان پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش با این روحیه بالا و آمادگی کامل، فرصت هرگونه اقدام را از دشمنان این مرز و بوم سلب کرده‌اند.

وحیدی همچنین با تبریک 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امنیت پایدار مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشور مرهون آمادگی، رشادت و هوشیاری نیروهای مومن و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان با قدردانی از فرماندهان، خلبانان و متخصصان پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش اشراف کامل عملیاتی آنان را بر اوضاع منطقه ستود.

وزیر دفاع در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان کنارک با حضور بر مزار 5 هزار شهید گمنام به مقام شامخ شهدای استان سیستان و بلوچستان ادای احترام کرد.

وحیدی همچنین به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در شهرستان کنارک ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی با حضور در فرمانداری این شهرستان و ملاقات با مردم نسبت به حل و فصل مشکلات آنان دستورات مقتضی را صادر کرد.

 

کد خبر 132271
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز