چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع مردم سیستان و بلوچستان گفت: امروز دو جبهه و صف در جهان در حال شکل گیری است.

احمدی نژاد

آقای احمدی نژاد افزود: یک صف، صف موحدان، عدالتخواهان، نمازگزاران واقعی و انسانی‌های پاکی است که اندیشه و دلشان سرشار از ارزش‌ها، انسانیت و عشق به دیگران است

و در صف دوم انسان های بریده از آسمان، خالی از انسانیت و پیوسته به شیطان قرار گرفته‌اند.

وی گفت: هر جا در عالم مشکل، فقر، ظلم، تجاوز، فتنه، کشتار و تجاوزی وجود دارد به دست کسانی است که از خدا بریده و به شیطان پیوسته‌اند.

رئیس جمهور ادامه داد: شرایط جهان را ببینید؛ این‌ها صدها سال برده داری راه انداختند، صدها میلیون انسان را از خانه و وطن جدا کردند و در سخت ترین شرایط به بیگاری کشیدند.

آقای احمدی نژاد افزود: این‌ها ثروت‌ها را روی هم انباشتند و بعد شکست خوردند و در قیام بردگان، دوره برده داری پایان داده شد.

رئیس جمهور گفت: در این زمان استعمار شروع شد و لشکرکشی کردند، انسان‌های با شرافت و آزادی خواه را کشتند و یا در بند کردند و فرهنگ ملت‌ها را از میان بردند.

آقای احمدی نژاد به عنوان مثال به فرهنگ و تمدن غنی کشور هند در گذشته اشاره کرد و افزود: این کشور نمونه ای از کشورهایی است که استعمار بنام عمران، کمک و آبادانی آن را تصرف و در این کشور تفرقه ایجاد کرد و آزادیخواهان را یا کشت و یا در بند کرد.

رئیس جمهور در ادامه گفت: استعمارگران استعمارگری خود را در شرق، آفریقا، امریکای جنوبی ادامه دادند و حتی اعلام کردند ما امریکای جنوبی و شمالی را کشف کرده‌ایم گو اینکه گم شده بود.

آقای احمدی نژاد افزود: ملت ریشه دار و تاریخی عظیمی را ریشه کن کردند، کشتند و نابود کردند تا مسلط شوند و ثروت‌ها را غارت کنند.

وی ادامه داد: وقتی در دوره استعمار با قیام و استقلال خواهی ملت‌ها شکست خوردند استعمار نو را طراحی کردند؛ یعنی تخریب اندیشه ها،‌ منحرف کردن دولت‌ها،‌ مدیریت‌ها و صاحبان فکر و اندیشه تا ثروت‌ها و فرهنگ‌ها را غارت کنند و این سیاست خود را ده ها سال پی گیری کردند.

رئیس جمهور گفت: چقدر کشور داریم که رهبران آن‌ها بعضاً بدون اینکه متوجه شوند و بسیاری هم متوجه می شوند، در خط مستکبران و استعمارگران قرار می گیرند و هویت، ثروت و استقلال ملت خود را در اختیار استعمارگران می‌گذارند.

آقای احمدی نژاد افزود: امروز نیز می بینید که در منطقه ما رژیم صهیونیستی را حاکم کردند برای اینکه بتوانند برای همیشه بر ملت ها و دولت های منطقه مسلط شوند.

رئیس جمهور گفت: رژیم صهیونیستی را از اساس برپا کردند و با ایجاد تفرقه و درگیری و تحقیر ملت‌های منطقه و غارت ثروت‌های آنها،60 سال به جنایت و اشغال گری ادامه دادند.

وی ادامه داد: اما در سال‌های اخیر که دیدند ملت‌های منطقه بیدار و آگاه شده‌اند و ملت فلسطین بپا خاسته و عمر رژیم منحوس و ضد بشری و جعلی و متجاوز به پایان رسیده است‌، طراحی جدیدی کردند.

آقای احمدی نژاد گفت: مسئله بسیار مهم است؛ حق ملت هاست که آزاد باشند و نوع حکومت خود را انتخاب کنند، انتخابات حق ملت هاست،‌ عدالت، پاکی و فرهنگ حق ملت هاست و ملت ها در پی عدالت، پاک، توحید و برادری اما آن‌ها به دنبال سوء استفاده هستند.

رئیس جمهور افزود: می خواهند دوباره ملت‌های منطقه را به جان هم بیندازند، می‌خواهند ضدیت ملت‌های منطقه که برخاسته از عمق وجدان و فرهنگ و تاریخ و اعتقادات ملت‌های منطقه است این را جایگزین کنند.

آقای احمدی نژاد افزود: ملت‌های ما با سلطه امریکا و با وجود رژیم صهیونیستی مخالفند اما آنها می خواهند این را جایگزین کنند و دعوای عربی ـ‌ ایرانی‌، دعوای شیعه و سنی، دعوای این کشور با آن کشور، دعوای خلیج فارس با آن منطقه و آن منطقه با خلیج فارس راه بیندازند؛ همه باید هوشیار باشند.

رئیس جمهور افزود: آنها در برابر بیداری و خداخواهی ملت‌ها شکست خورده‌اند.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه می خواهند دعوا راه بیندازند همه باید هوشیار باشند، افزود: کسانی که در برابر بیداری و خداخواهی ملت‌ها شکست خورده‌اند امروز آمده‌اند سلاح‌ها را فروخته و پول آن را گرفته‌اند و می‌خواهند این سلاح‌ها مصرف و کشورها خراب شوند تا دوباره دست نیاز به سمت آنان دراز کنند و پولشان را بدهند تا کشورها را بسازند.

وی اضافه کرد: می‌خواهم از زبان شما مردم زاهدان که تجلی روان ملت ایران است به آنها بگویم بدانید ملت‌های منطقه و پیشاپیش آنها ملت ایران از برنامه‌های استعماری و استکباری آمریکا و متحدانش ناراضی‌اند.

آقای احمدی نژاد تاکید کرد: ملت ایران و ملت های منطقه از وجود رژیم صهیونیستی ناراضی‌اند و با آن مخالفت خواهند کرد و تا برچیده شدن بساط آمریکا و رژیم صهیونیستی از منطقه به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

رئیس جمهور گفت: آن‌ها می خواهند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از ملت‌ها بگیرند و به جای آن درگیری میان برادران را جایگزین کنند.

وی اضافه کرد: آنان پنجاه سال در همه دنیا حامی اصلی دیکتاتورها بودند اما امروز می‌خواهند با فریب کاری و تطهیر چهره خود، ملت‌ها را به جان هم بیندازند تا بتوانند رژیم صهیونیستی را نجات دهند.

آقای احمدی نژاد گفت: نقشه این است که همه را به هم سرگرم کنند بعد بگویند دو دولت تشکیل شود به نحوی که سرزمین اشغالی را به صهیونیست‌ها بدهند و بخشی از اردن را جدا کنند و به فلسطین‌یان بدهند.

رئیس جمهور افزود: با این اقدام خود می خواهند همه چیز را تمام شده تلقی کنند و بگویند دیگر کسی از اشغالگری‌، جنایت و تجاوز حرفی نزند، موضوع تمام شد و دو طرف باید باهم زندگی کنند. نقشه این است همه باید هوشیار باشند.

کد خبر 132270
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز