یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: دزدان ناشناس بعد از حمله به راننده تریلی، خودروی او را دزدیدند و مرد جوان را دست و پا بسته در بیابان رها کردند.

متهم

اوایل دی‌ماه سال گذشته مردی به کلانتری 176 تهران رفت و از سرقت تریلی‌اش که دارای تانکری استیل به ارزش 160میلیون تومان بود خبر داد. این مرد به ماموران گفت: ساعتی قبل پس از تخلیه بار تانکر در کارخانه‌ای در منطقه کهریزک به طرف خانه در حرکت بودم که جوانی در کنار خیابان برایم دست تکان داد.من که تصور می‌کردم وی از کارگران کارخانه است، توقف کردم و او سوار شد و گفت کمی جلوتر پیاده می‌شود، اما هنوز مسافت زیادی طی نکرده بودیم که متوجه شدم جوان دیگری که چاقو در دست داشت نیز از رکاب تریلی بالا آمده و در همین هنگام، هر دو جوان با تهدید مرا مجبور به توقف کردند.

شاکی ادامه داد: آنها قصد داشتند مرا از ماشین به بیرون پرت کنند اما وقتی در برابرشان مقاومت کردم، با چاقو، چند ضربه به من زدند که باعث شد دستم کاملا بی‌حس شود، سپس دست و پایم را بستند و بعد از طی مسافتی، مرا به صندوق عقب یک خودروی سواری انتقال دادند. آنها در جاده قدیم قم شروع به حرکت کردند و بعد از چند دقیقه، درحالی‌که دست و پایم هنوز بسته بود، مرا در بیابان رها کردند و متواری شدند. بعد از رفتن آنها، هر طوری بود موفق شدم خودم را به جاده برسانم. بعد از شکایت این مرد، پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ارسال و تحقیقات برای شناسایی سارقان آغاز شد.

ماموران با بررسی فیلم‌های دوربین‌های ترافیکی، متوجه شدند که دزدان از یک خودروی پراید مشکی برای ربودن راننده تریلی استفاده کرده بودند. از طرفی ماموران با کمک مالباخته موفق به چهره‌‌نگاری از یکی از سارقان که جوانی 30 تا 35 ساله است، شدند که طبق گفته شاکی شباهت بسیار زیادی با متهم دارد. سرهنگ عباسچیان، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: با توجه به متواری بودن هر دو متهم، قاضی پرونده مجوز چاپ تصویر چهره‌نگاری شده یکی از آنها را صادر کرده و از کسانی که این مرد را می‌شناسند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 73948278 در اختیار کارآگاهان پلیس قرار دهند.

کد خبر 131955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز