یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در شرایطی که حتی هوادارانش در انتظار باخت مقابل ذوب‌آهن بودند توانست با نتیجه‌ای پرگل از سد تیم اصفهانی بگذرد

علی دایی

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران که خوشبین‌ترین هوادارانش منتظر کسب نتیجه مساوی این تیم مقابل ذوب‌آهن بودند، توانست این تیم قدرتمند اصفهانی را در هفته بیست‌و‌نهم در زمین خود با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

همانگونه که پیش‌بینی می‌شد میدان‌دار بازی در آغاز آن بازیکنان ذوب‌آهن بودند. هر چند که در همان دقایق نخستین بازی یک توپ سرخ‌پوشان به تیر دوازه خورد اما تا دقیقه 30 اصفهانی‌ها بودند که سه خطر روی دروازه تیم تهرانی خلق کردند. بعد از این دقایق پرسپولیس توانست مدیریت تیمی خود را بدست بگیرد و بعد از آن با یک بازی خونسرد و حساب‌شده مدیریت بازی را نیز به دست گرفت و عملا بازی خود را به ذوب‌آهن تحمیل کرد. این تحمیل با چاشنی خوش‌شانسی باعث شد تا در دقیقه پایانی نیمه اول روی حرکت زیبای وحید هاشمیان و پاس نوری، فشنگچی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

نیمه دوم را پرسپولیس با اعتماد به نفس و ذوب‌آهن احساسی شروع کرد به گونه‌ای که اصفهانی‌ها عملا نتوانستند خالق موقعیت‌های جدی روی دروازه حریف باشند اما بر خلاف روند ظاهری بازی این پرسپولیس بود که با ضد حملات گاه‌گاهی خود صحنه‌های هیجان‌انگیز خلق کرد تا این که در دقیقه 69 وحید هاشمیان خونسرد توانست گل دوم سرخپوشان را به ثمر برساند.

اگر چه هاشمیان در نیمه دوم تعویض شد اما بازی خونسرد و حرفه‌ای او که به دلیل تربیت آلمانی کمتر نمایشی است نشان داد که وی می‌تواند نقش جدی در روند رو به رشد سرخپوشان داشته باشد. پاس‌های حرفه‌ای حرکت‌های بدون توپ دقیق و مشغول کردن مدافعان به خود از جمله مامورت‌های ارزنده هاشمیان بود که به خوبی از عهده آن بر‌آمد.

گل سوم را پرسپولیس را نوری روی یک سانتر زیبا به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی که بار توپ پرسپولیسی‌ها به تیر دروازه حریف خورد و بلافاصله بعد از آن بازیکنان ذوب‌آهن این حرکت را جواب دادند.

پرسپولیس با این برد توانست تا حدودی روحیه از دست رفته خود را به دست آورد اما باید امیدوار بود که تیم خوش اسیتل ذوب‌آهن با این باخت تمرکز‌اش را از دست ندهد.

کد خبر 131945
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز