یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین- مریم دری‌منش: دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی والیبال روز یکشنبه (21 فروردین) برگزار می‌شود.

volleyball

بعد از ظهر روز یکشنبه هشت تیم‌ صعودکرده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران، دیدارهای برگشت خود را برگزار خواهند کرد.

در چهار دیدار پیش رو، و در یکی از حساس‌ترین آنها داماش گیلان میزبان کاله مازندران خواهد بود. این دیدار حکم مرگ و زندگی را برای تیم گیلانی دارد، چرا که این تیم دیدار رفت در آمل را با شکست پشت سر گذاشته و در صورت تکرار آن نتیجه باید با ادامه جام خداحافظی کند. این تیم که با توجه به در اختیار داشتن چند ملی‌پوش با انتظارات زیاد هواداران و والیبال‌دوستان روبروست، برای پیش‌گیری از این اتفاق باید در این دیدار تیم مقتر کاله را مغلوب کند تا بتواند این مبارزه را به دیدار سوم بکشاند. دیداری که البته با توجه به برگزاری آن در شهر آمل برای تیم داماش چندان راحت نخواهد بود.

در دیدار دیگر این مرحله سایپای البرز باید در شهر ارومیه به مصاف تیم این شهر برود. تیم سایپا دیدار رفت را در سه ست پیاپی به سود خود به پایان برد تا با نگرانی کمتری نسبت به حریف، بازی دوم را برگزار کند.

در مشهد هم تیم ابومسلم خراسان میزبان باریج اسانس کاشان است. مشهدی‌ها که دیدار رفت خود در کاشان را با حساب 1 بر 3 به حریف واگذار کردند، برای بقا در لیگ باید این بازی را ببرند، در غیر این صورت تیم کاشانی با دو برد پی در پی و با حذف ابومسلم راهی مرحله بعد خواهد شد.

تیم پیکان، ‌مدافع عنوان قهرمانی در کرمان میهمان می‌باشد. تیم کرمان که با وجود شکست از قهرمان، نمایش خوبی از خود ارائه داد، این بار هم کار سختی پیش رو دارد و باید با استفاده از امتیاز میزبانی کار را به دیدار سوم که البته در تهران برگزار خواهد شد، بکشاند.

هر چهار دیدار فوق راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

در همین حال دو تیم ارتعاشات صنعتی و پتروشیمی نیز که از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز مانده بودند در ساعت 16 این روز دیدار برگشت خود را برگزار می‌کنند. در این بازی که برای تعیین رده تیم‌ها انجام می‌شود،‌ تیم ارتعاشات باید شکست بازی رفت را جبران کند تا بتواند همچنان در لیگ برتر بازی کند.

کد خبر 131926
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز