گروه سیاسی: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مراسم تجلیل از سرکار حاجیه خانم همایونی در اصفهان، وی را از مفاخر جامعه زنان ایران اسلامی دانستند و تاکید کردند:

حضور تحصیلکردگان معارف دینی و قرآنی در حد ایشان نشان‌دهنده آمادگی و استعداد زن ایرانی برای پیمودن مدارج عالیه علم و معرفت دینی است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سرکار حاجیه خانم همایونی جزو مفاخر جامعه‌ زنان ایران اسلامی است. حضور تحصیلکردگان معارف دینی و قرآنی در حد ایشان نشان‌دهنده‌ آمادگی و استعداد زن ایرانی برای پیمودن مدارج عالیه علم و معرفت دینی است. بانوی بزرگوار استاد ایشان مرحومه سرکار حاجیه خانم امین در عصر خود آیتی از استعداد و استقامت و ظرفیت‌های بالای ذهنی زنان تحصیلکرده دینی ما بوده است. رحمت خداوند بر ایشان باد. اکنون نیز ادامه کار آن بانوی بزرگوار بوسیله سرکار حاجیه خانم همایونی مایه‌ خرسندی است و امید است با حضور ایشان به نحو شایسته و کامل در گسترش معارف اسلامی میان بانوان استفاده شود. سلامتی و طول عمر ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای 19 / فروردین / 1390

کد خبر 131871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز