پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل میلاد آسمان تهران از آغاز مراسم‌های عقد رسمی در برج میلاد از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد.

برج میلاد

به گزارش ایرنا، رحیم مطهرنژاد با اعلام این که به زودی یک مراسم عقد در گنبد آسمان برج میلاد برگزار خواهد شد، گفت: البته این مراسم شامل جشن نخواهد شد و فقط مراسم رسمی عقد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال چاپ آگهی‌های لازم برای این مراسم هستیم و پس از مدت کوتاهی درخواست‌های ارائه شده بررسی‌ خواهد شد و طبق آن برآورد هزینه برای هر برنامه و هماهنگی ساعت‌های بازدید صورت می‌گیرد.

مطهرنژاد خاطرنشان کرد: همچنین پذیرش انفرادی شهروندان در رستوران گردان و VIP پس از استقرار کامل بهره‌بردار و در اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد و هزینه هر فرد در رستوران گردان و VIP بین 70 تا 100 هزار تومان خواهد بود.

وی همچنین از آغاز عملیات ساخت مسجد حضرت ابراهیم و یادمان دفاع مقدس در ضلع غربی برج میلاد در این هفته خبر داد و گفت: به دلیل حضور قابل توجه مقامات کشورهای خارجی در برج میلاد تصمیم گرفته شد تا محلی برای ادای احترام به مقام شهدا و دوران دفاع مقدس ایجاد شود و در عین حال فضای مناسبی برای نماز و مراسم‌های مذهبی در این مجموعه فراهم شود.

مطهرنژاد یادآور شد که مراسم کلنگ زنی این دو مجموعه با حضور مقامات شهرداری تهران و تعدادی از مسئولان مذهبی برگزار می‌شود.

کد خبر 131698
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز