گروه شهری: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه همت در حال نصب هستند و اوایل اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسند، گفت:

تا پایان سال 90 تمامی بزرگراه‌های شهر به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز خواهند شد. حجت‌الله بهروز با بیان اینکه تا پایان امسال با دوربین‌های ثبت تخلف امکان نظارت و جریمه متخلفان در تمامی بزرگراه‌ها فراهم می‌شود، اظهار کرد: تاکنون 86 دوربین ثبت تخلفات در بزرگراه‌های شهر تهران نصب و راه‌اندازی شده که در سال‌جاری تلاش خواهیم کرد تعداد این دوربین‌ها را به 200 دستگاه برسانیم تا قادر باشیم کل بزرگراه‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه شهید همت در دست اجراست که با نصب 22 دستگاه دوربین ثبت تخلف از اوایل اردیبهشت ماه نظارت و کنترل بر این بزرگراه مهم و پرتردد شهر با دقت بیشتری صورت خواهد گرفت و تخلفات به‌طور دقیق به ثبت خواهد رسید.

بهروز خاطرنشان کرد: بزرگراه‌های شهر تهران براساس میزان سوانح و تصادفات بیشتر به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز شده‌اند و بزرگراه‌های شهید یاسینی، کمربندی شهرری و مدرس در اولویت‌های بعدی تجهیز به سیستم ثبت تخلفات خودکار هستند. وی افزود: اواخر سال 89 بزرگراه‌های شهید چمران، یادگار امام(ره) و شهید حکیم به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز شدند که با دوربین‌های نظارتی بر حرکت خودروها و سرعت آنها در این بزرگراه‌ها نظارت دقیق‌تری صورت می‌گیرد و هیچ تخلفی از دید این سیستم‌ها پوشیده نمی‌ماند.

کد خبر 131674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز