گروه شهری: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بزرگراه رسالت به بزرگراه شهید یاسینی متصل می‌شود.

highway

به گزارش همشهری، با ایجاد تقاطع غیر همسطح بزرگراه رسالت با خیابان دماوند و نیز تقاطع غیر همسطح بزرگراه رسالت بـا بـزرگـراه شهید یاسینی به همراه رمپ و لوپ‌های مربوطه بزرگراه رسالت به بزرگراه شهید یاسینی متصل خواهد شد.

مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تکمیل حلقه انتهایی بزرگراه رسالت به عنوان اتفاق عمرانی مبارکی نام برد که قراراست به زودی در سطح معابر شریانی پایتخت رخ داده، عملکرد معابر بزرگراهی شرق تهران را بهبود بخشد.وی ادامه داد: تا پیش از این بار ترافیکی انتهای بزرگراه رسالت به خیابان دماوند سرریز می‌شد که ضمن کاهش سرعت خودروها در شرقی‌ترین بخش بزرگراه رسالت، باعث ازدحام ترافیک در سه راه تهرانپارس و خیابان دماوند می‌شد.

این درحالی است که به گفته حسینی این اتصال، ترافیک بزرگراه رسالت، خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی را تسهیل کرده و افزایش سرعت در بزرگراه رسالت را سبب می‌شود، ضمن اینکه ترافیک سه راه تهرانپارس نیز کاهش خواهد یافت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در توضیح مشخصات فنی طرح اتصال بزرگراه رسالت به یاسینی اظهار داشت: پروژه مذکور شامل 2 پل بوده که هر یک 3 باند رفت و 3 باند برگشت و یک باند توقف دارد و طول کلی این پل‌ها به انضمام رمپ و لوپ‌های مربوطه به 940 متر می‌رسد.

علاوه براین، وی خبر داد: همزمان با اتصال بزرگراه‌های رسالت و شهید یاسینی، پل‌های ارتباطی ترمینال جدید شرق تهران به باندهای شرقی و غربی بزرگراه شهید یاسینی به طول تقریبی 700 متر احداث خواهد شد که این امر نیز جریان حرکت در معابر شرقی تهران را تسهیل می‌کند. بنابراین گزارش،‌ قرار است در فاز بعدی تکمیل حلقه بزرگراهی شرق تهران، بزرگراه شهید‌ شوشتری از خیابان دولت‌آباد به خیابان‌های دماوند، بزرگراه رسالت و بزرگراه شهید یاسینی متصل شود تا تمام معابر شریانی و بزرگراهی این منطقه با یکدیگر مرتبط شده و جریان حرکت از شرق تهران به سمت غرب و جنوب، روان‌تر شود.

کد خبر 125864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز