گروه اجتماعی: نام نویسی از افرادی که اولویت آنها برای اعزام به حج تمتع در سال90 اعلام شده از 25 فروردین‌ماه جاری در کاروان‌ها آغاز می‌شود.

حج

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت در این باره اعلام کرد: افراد دارای فیش بانکی علی‌الحساب حج تمتع تا 20‌فروردین‌ماه سال1384 و متولدین سال1310 و پیش از آن که دارای فیش بانکی علی‌الحساب بانک ملی تا تاریخ 29 اسفند 1386 باشند، می‌توانند برای نام‌نویسی به کاروان‌ها مراجعه کنند.

به گفته علی‌اکبر غیرتی، اسامی مدیران کاروان‌های حج تمتع امسال و هزینه‌های مربوطه، 23‌فروردین در جراید استانی و در تهران نیز روز چهارشنبه 24‌فروردین در جراید کثیرالانتشار منتشر خواهد شد. وی اظهار کرد:‌ افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع امسال می‌توانند پس از اعلام اسامی مدیران کاروان‌ها، افزون بر ثبت‌نام اینترنتی از طریق پایگاه http://www.haj90.haj.ir، به یکی از مدیران کاروان‌ها مراجعه کنند.

مدیر‌کل حوزه ریاست سازمان حج گفت: گذرنامه بین‌المللی افراد واجد شرایط باید تا 10‌اردیبهشت‌ماه سال 1391معتبر باشد.
سازمان حج و زیارت نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افراد واجد شرایط که می‌خواهند فیش ودیعه‌گذاری حج تمتع خود را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند واگذار کنند و یا اینکه پیش از این واگذار کرده‌اند اما در سیستم جامع نقل و انتقال ثبت ‌نشده باید پیش از شروع ثبت‌نام در کاروان‌ها، با مراجعه به یکی از دفاتر زیارتی مجاز در سطح استان یا شهرستان(پیش یا پس از تنظیم سند رسمی و محضری) آن را ثبت و مراحل مربوطه را طی کنند.سال گذشته یکصد هزار زائر ایرانی به حج تمتع مشرف شدند.

کد خبر 131390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز