همشهری آنلاین: حسین هدایتی در مراسم معارفه محمود یاوری به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم استیل آذین گفت از این پس تا پایان لیگ خودم تیم را اداره می‌کنم.

حسن هدایتی استیل‌آذین

  به گزارش ایسنا، در این مراسم مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه استیل آذین در جمع بازیکنان این تیم گفت: من پیش از این به خاطر اعتمادی که به برخی افراد داشتم بسیاری از تصمیمات را برعهده آنها می‌گذاشتم و خودم از دور بر روند کار نظارت می‌کردم. در بسیاری از مواقع هم به دلیل گرفتاری‌های کاری نمی‌توانستم از نزدیک به تیم و مشکلات آن رسیدگی کنم. در این بین شاید برخی تصمیمات اشتباه مدیریتی هم گرفته شد که من با آنها موافق نبودم اما به خاطر احترام به دوستان و علیرغم میل باطنی‌ام سکوت کردم. در ابتدای فصل یک کادر مدیریتی و فنی داشتیم. در میانه راه کادر فنی و مدیریتی جدیدی آمد و همین طور این اتفاقات تکرار شد اما امروز از دوستان و نزدیکانم خواسته‌ام که اجازه بدهند این 8 هفته پایانی را خودم به عنوان مالک باشگاه و کسی که برای این تیم هزینه می‌کند کنار تیم باشم و افرادی را که به آنها اعتقاد دارم بیاورم.

  وی ادامه داد: می‌خواهم کنار تیم باشم و از نزدیک اتفاقات و مسائل را پیگیری و مدیریت کنم. می‌خواهم در این هفته‌های پایانی خودم برای تیمم تصمیم گیری کنم و کسانی را انتخاب کنم که به آنها اعتماد و اعتقاد دارم. 

مالک باشگاه استیل آذین خطاب به بازیکنان افزود: اگر  سقوط کنیم، با همه اعتماد، ارادت، اعتقاد و رفاقتی که من با همه شما دارم باید بگویم که همه ما متضرر می شویم. در این خصوص بارها گفته‌ام که آبروی من و شما به هم گره خورده و اگر این تیم سقوط کند همه ما دچار زیان و خسران می‌شویم. در مورد شما می‌گویند که همه ستاره بودند و مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی اما نتوانستند تیمشان را در لیگ برتر حفظ کنند. می‌گویند اسم داشتند و حرف از قهرمانی می‌زدند اما آن تیم بزرگ و پرستاره را به دسته دوم بردند. در مورد من هم می‌گویند با این همه سابقه مدیریتی و کارنامه درخشان در این زمینه و با این همه هزینه‌ای که برای این تیم کرد، نتوانست تیمش را در لیگ برتر حفظ کند.

هدایتی در ادامه گفت : به نظر من تنها شخصی که می‌تواند به ما و این تیم کمک کند آقای محمود یاوری است. من به ایشان اعتماد و اعتقاد کامل دارم و از همان زمان رفتن آقای تومباکوویچ نظر من آوردن ایشان بود اما برخی از دوستان هیات مدیره مخالفت کردند. آقای یاوری پیر فوتبال است و لیگ ما را به خوبی می‌شناسد. سابقه کار کردن با تیم‌های زیادی را دارد و لیگ را مثل کف دستش می‌شناسد. تعدادی از شما هم در تیم‌های مختلف با ایشان همکاری کرده‌اید و ایشان را به خوبی می‌شناسید و از درایت و مدیریت ایشان مطلع هستید. من از آقایان نمازی و بابازاده هم که از دوستان خوب ما هستند خواهش کردم که در کنار تیم بمانند و به ایشان کمک کنند. اگر ایشان نیازی به دستیار دیگری هم دارند می‌توانند بیاورند. 

حسین هدایتی افزود: انتخاب محمود یاوری با نظر آقای پروین بوده و ایشان امروز به دلیل کمردرد در این جلسه حضور ندارند اما همچنان به عنوان رئیس سازمان فوتبال استیل آذین در کنارمان هستند. آقای یاوری به عنوان نفر اول و اصلی کادرفنی هستند و اختیار تام دارند. من هم به عنوان یک عضو کوچک از خانواده استیل آذین در خدمت شما و تیم خواهم بود.

کد خبر 130464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز