همشهری آنلاین: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این‌که بخشودگی اضافه خدمت سربازان تغییری نکرده است، گفت: اضافه خدمت سربازان در 6 ماه آخر خدمت با اعلام نظر فرماندهان و در صورت حسن انجام خدمت، بخشیده می‌شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: غیبت خدمت سربازی باعث می‌شود تا به قانون و سربازانی که در موعد مقرر به خدمت اعزام شده‌اند، بی‌احترامی شود و قرار نیست اضافه خدمت سربازان بخشیده شود.

وی اظهار داشت: غیبت باعث می‌شود تا مشمولان از برخی تسهیلات قانونی محروم شوند، لذا به مشمولان توصیه می‌کنیم تا در موعد مقرر و قانونی نسبت به انجام خدمت سربازی اقدام کنند.

سردار کمالی افزود: بخشودگی خدمت سربازی مطابق بندهای 17گانه انجام می‌شود، اما اخیراً به فرماندهان و مسئولان رده سرتیپی به بالا اجازه داده شده است تا اضافه خدمت را مورد بخشودگی قرار دهند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بر این اساس سربازانی که حسن انجام خدمت سربازی داشته و یگان خدمتی از آنان رضایت دارند، یک تا 3 ماه از اضافه خدمت‌شان بخشیده می‌شود.

این مقام ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این بخشودگی در 6 ماه آخر خدمت سربازی اعمال می‌شود و بنا نیست که اضافه خدمت همه سربازان بخشیده شود.

سردار کمالی افزود: بنایی نداریم مشمولانی که غیبت می‌کنند را ببخشیم و مشمولان لازم است حتماً در موعد مقرر نسبت به انجام خدمت سربازی اقدام کنند.

 

کد خبر 130411
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز