سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای زمان اعزام به خدمت مشمولان دیپلم و زیردیپلم و فارغ‌التحصیلان کاردانی و کارشناسی را در فروردین ماه سال1390 اعلام کرد.

سرباز

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دیپلم و زیردیپلم متولدین سال‌های 1355 تا پایان سال1370 که برگه اعزام به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ 18و19 فروردین ماه‌1390 دریافت کرده‌اند، در ساعت‌7 صبح روز یکشنبه 21 فروردین به معاونت وظیفه عمومی استان مربوطه (در مرکز استان) مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های کاردانی، ‌کارشناسی و بالاتر و مشمولان فارغ‌التحصیل گروه‌های پزشکی که برگه اعزام به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ اول اردیبهشت ماه‌1390 دریافت کرده‌اند بایستی در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگه محل مراجعه اعلام شده است حضور پیدا کنند و آن دسته از مشمولانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت برگه اعلام محل مراجعه نشده‌اند، می‌توانند به نزدیک‌ترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کرده و نسبت به دریافت این برگه اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه از مشمولان خواست به هنگام مراجعه به رده‌های وظیفه عمومی، تمامی اوراق مربوط به اعزام شامل برگه اعزام به خدمت، ‌برگه واکسیناسیون، ‌برگه اعلام محل مراجعه و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی و... را به همراه داشته باشند.

کد خبر 131651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز