همشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری کاندیداتوری خود را احساس وظیفه دانست و از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یاور دیرین خود یاد کرد و گفت: از آیت‌الله هاشمی می‌خواهم همان‌گونه که در دوران مبارزه و انقلاب تا کنون با ایشان بودیم، ایشان کما فی‌السابق به ما کمک کنند.

آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح دیروز پس از حضور در جایگاه ریاست خبرگان، در سخنانی با گرامیداشت یاد بزرگان انقلاب، مجاهدان و مبارزان در راه انقلاب به‌ویژه امام خمینی (ره) و بزرگداشت خاطره شهدا، با توصیه به تقوا و پرهیزگاری و مکارم اخلاق، حفظ و صیانت از انقلاب را بسیار مهم و خطیر ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس خبرگان، وی با استناد به آیات قرآنی، صبر و مقاومت در انجام وظایف، صبر جمعی در مقابل دشمنان و صبر و تحمل یکدیگر را از سفارشات قرآن کریم ذکر کرد و گفت: به رغم اختلاف سلیقه‌ها باید همدیگر را تحمل کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، ارتباط با خدا و همچنین ارتباط با دیگران و دوستان را رابطه‌ای سفارشی شده در احکام اسلامی ذکر کرد و گفت: مقام ولایت حفظ کننده و هماهنگ کننده جامعه است.

آیت‌الله مهدوی کنی در ادامه تأکید کرد: انحصار گرایی مذموم است و باید وحدت داشته باشیم.

وی کاندیداتوری خود را احساس وظیفه دانست و از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یاور دیرین خود و مبارزه یاد کرد و اظهار داشت: از ایشان می‌خواهم همانگونه که در دوران مبارزه و انقلاب تا کنون با ایشان بودیم، ایشان کما فی‌السابق به ما کمک کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین از نمایندگان مجلس خبرگان، چه آنها که به ایشان رأی دادند، یا ندادند تشکر کرد.

کد خبر 130081
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز