90 دقیقه تلاش ذوب آهن برای باز کردن دروازه تراکتورسازی نتیجه نداد و صدرنشین لیگ روز گذشته در هفته بیست و پنجم متوقف شد.

فوتبال

این مسابقه در ورزشگاه فولادشهر و به میزبانی ذوب آهن برگزار شد و انتظار می‌رفت مردان منصور ابراهیم‌زاده بتوانند در خانه 3امتیاز دیگر به امتیازهای خود اضافه کنند. مسابقه ذوب آهن و تراکتورسازی اما پربرخورد بود و هر تیم یک اخراجی داشت. در نیمه اول مسابقه تورج حق‌وردی، داور مسابقه به قاسم حدادی‌فر، شاهین خیری و محمدرضا خلعتبری از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد؛ ولی هیچ‌یک از بازیکنان در نیمه اول اخراج نشدند. در نیمه دوم و در دقیقه 87 قاسم حدادی‌فر با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین مسابقه اخراج شد و البته داور در این دقیقه آندرانیک تیموریان را هم اخراج کرد. در این صحنه بین بازیکنان 2 تیم درگیری به‌وجود آمد که ظاهرا هافبک تراکتورسازی با سینا عشوری‌زاد درگیر و به تشخیص داور مسابقه هافبک تراکتورسازی با دریافت کارت قرمز اخراج شد. این مسابقه در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد و ذوب آهن با این تساوی با 49 امتیاز صدرنشین لیگ باقی ماند. تراکتورسازی نیز 42 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم است.

خسته نباشید

سرمربی ذوب‌آهن بعد از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: همیشه گفته‌ام که باید بازیکنان قدر موقعیت‌های به‌دست آمده را بدانند. بازی استقلال برابر مس کرمان و تساوی این دو تیم انگیزه تراکتورسازی را زیاد کرد تا این تیم چشم به رده‌های بالای جدول داشته باشد. تراکتورسازی با فوتبال گردن‌کلفت و قدرتمندی که ارائه کرد یک امتیاز از ما گرفت. در دقایقی از بازی که بازیکنان ما به بازی سرعت دادند برتر از حریف بودیم اما مسابقه بین تیم‌های بالای جدول همواره یا مساوی می‌شود و یا با اختلاف یک گل به پایان می‌رسد و مسابقه امروز نیز چنین حالتی داشت. منصور ابراهیم‌زاده با اشاره به فشردگی بازی‌های این تیم، ادامه داد: پرویز مظلومی گفت به‌دلیل حضور در رقابت‌های آسیایی بازیکنانش خسته هستند. اگر او چنین حرفی می‌زند من که بازیکنانم یکسال است درگیر مسابقات آسیایی هستند، چه باید بگویم؟ باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که یکسال پرفشار را پشت سر گذاشتند. ما در این مسابقه 2امتیاز را از دست دادیم و باید در دیدارهای خارج از خانه آن را جبران کنیم. ‌ سرمربی ذوب‌آهن در پایان با اشاره به برد 2 بر یک تیمش در دیدار رفت برابر تراکتورسازی گفت: امیدوارم مسئولان تراکتورسازی در مصاحبه‌های خود مانند آن مسابقه در تبریز نگویند که ما باید 4 گل می‌زدیم و پیروز می‌شدیم.

فرصت طلایی برای سپاهان

اما امروز در ادامه رقابت‌های هفته‌بیست‌و پنجم شهرداری تبریز برای فرار از سقوط، امروز ساعت 16 باید در خانه‌اش تیم قدرتمند سپاهان را شکست دهد.البته این یک ماموریت سخت برای شاگردان حمید درخشان است چرا که سپاهان بعد از شکست دادن الهلال، روحیه بسیار بالایی دارد.سپاهان یکی از خطرناک‌ترین خطوط حمله لیگ را دارد و شاید مهاجمان زردپوش اصفهانی کار مشکلی برابر سومین خط دفاع ضعیف لیگ نداشته باشند. شهرداری اگر بتواند یک امتیاز از سپاهان بگیرد، کمتر از پیروزی نخواهد بود؛ در عوض سپاهان می‌خواهد با استفاده از تساوی استقلال و ذوب‌آهن، با گرفتن 3 امتیاز به صدر جدول نزدیک شود. درخشان در آستانه این بازی می‌گوید:

« شرایط تیم خوب است و با تمرین‌های خوبی که انجام داده‌ایم، امیدواریم که بازی خوبی برابر سپاهان ارائه دهیم. هر چند در این چند روز به‌دلیل وضعیت آب و هوا و خرابی زمین تمرین، به مشکل برخوردیم. سپاهان، تیم خوبی است ولی ما هم انگیزه بالایی داریم.تلاشمان را زیاد کرده‌ایم تا با تمام وجود برای پیروزی برحریف به میدان برویم. هرچند سپاهان تیم پرمهره‌ای است ولی قدرت بازیکنان ما از آنها کمتر نیست.» او در مورد رویارویی با قلعه‌نویی تاکید می‌کند: «این تقابل، حساسیت خاصی ندارد و به قلعه‌نویی علاقه خاصی دارم. او همیشه در تیم‌هایی بوده که بازیکنان بزرگ زیادی داشته است به همین دلیل کار قلعه‌نویی راحت‌تر از مربیانی مانند من است. من همیشه هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌ام که در حال سقوط بوده‌اند و این کار، شهامت و قدرت ریسک می‌خواهد.» درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا شهرداری در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر خاطرنشان می‌کند:« تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا با چنگ و دندان هم که شده این تیم را در لیگ برتر نگه دارم.البته می‌دانم که کار سختی در پیش داریم.»

کد خبر 129913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز