همشهری آنلاین: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد در صورتی مدیرعامل ذوب آهن نتواند ادعاهای خود را در خصوص دیدار با مس کرمان ثابت کند پیشنهاد اخراج یا تعلیق وی را به هیئت رئیسه فدراسیون ارائه خواهند کرد.

اصغر دلیلی مدیر عامل ذوب‌آهن

حسین عبداللهی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پس از رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار ذوب آهن و مس ادعاهایی را مطرح کردند که امیدواریم ایشان بتوانند اظهارات خود را ثابت کنند چرا که در غیر این صورت کمیته انضباطی با آن برخورد قانونی خواهد کرد.

 عبداللهی یادآور شد : پیرو مطالب مطرح شده از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دعوت کردیم برای پاره‌ای توضیحات هفته آینده به کمیته انضباطی بیایند و با دلیل و مدرک اظهارات خود را مبنی بر ناعادلانه بودن رای کمیته انضباطی را ثابت کنند چرا که درغیر این صورت هرگونه عواقب این اظهارات متوجه ایشان خواهد بود.

 عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: درصورتی که ایشان نتوانند اظهارات خود را ثابت کنند طبق اساسنامه، کمیته انضباطی این اختیار را دارد تا پیشنهاد برکناری یا تعلیق ایشان را به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه و تصمیم گیری در مورد ادامه فعالیت ایشان به عنوان مدیر عامل را به مسئولان فدراسیون واگذار کند.

کد خبر 124415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز