همشهری‌آنلاین: سرپرست وزارت راه گفت: 50 میلیون سفر از طریق هوا، دریا، ریل و زمین در ایام نوروز پیش بینی شده است که وزارت راه آماده سرویس‌دهی به مسافران است.

علی نیکزاد در حاشیه جلسه امشب هیات دولت در گفتگو باخبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: در بحث هوایی درتلاش هستیم که ناوگان جدیدی را جایگزین کنیم.

 وی افزود: هم اکنون 116 فروند هواپیما در حال عملیات و سرویس دهی است.

وی گفت: جلسات متعددی با دست اندرکاران مسئول در وزارت راه وهمکارانمان در سراسر کشور برای پشتیبانی بهتر در ایام نوروز داشته‌ایم.

وی گفت: پروژه‌های متعددی در بحث راه اهن و بزرگراه‌ها در دست اجرا است ومنابع خوبی در قالب لایحه بودجه سال 90 به مجلس ارائه شده است که البته به دنبال منابع غیر دولتی نیز هستیم.

more

  آشنایی با توصیه‌های عمومی برای سفر 

وزیر مسکن در مورد پروژه های اجراشده در سال جاری گفت: احداث بیمارستان‌ها و ورزشگاه‌ها ، ترمیم بافت فرسوده و پروژه مسکن مهر و تحقیقات در مرکز تحقیقات ساختمان برای صنعتی و مقاوم سازی مسکن از مهمترین طرح های سال 89 بود.

وی گفت: پروژه‌هایی برای اصلاح ساختار در وزارتخانه داشتیم و امسال توانستیم در وزارت مسکن اصلاح ساختار را انجام دهیم. وی گفت: خروجی کار این بود که 130 هزار واحد مسکونی را تا پایان پاییز به افتتاح رساندیم و قرار است تا پایان سال این واحدها به 440 هزار واحد افزایش یابد که عمده این پروژه های اماده افتتاح است

کد خبر 129886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز