مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: یک محقق اراکی، موفق به طراحی و ساخت مجموعه‌ای کامل از در‌های اتوماتیک شیشه‌ای هوشمند با قابلیت ثبت تردد افراد، شد.

درب

 

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علیرضا زاوشی، رییس سازمان صنایع و معادن استان مرکزی با اشاره به بی‌اثر بودن تحریم‌ها در پیشرفت و توسعه بخش صنعت و معدن کشور، رسیدن به توسعه و عدالت در کشور را منوط به برقراری و ارتباط مستمر با نخبگان و اندیشمندان به خصوص جوانان خلاق عنوان کرد.

وی بر نخبه‌پروری و پرورش استعدادهای نخبه در استان تاکید و اظهار کرد: دولت زمینه و بستر مناسبی را برای حضور نخبگان در عرصه‌های مختلف به ویژه بخش صنعت و معدن مهیا کرده که تولید محصول مذکور نمونه عینی از حضور جوانان خلاق و مبتکر در بخش تولید است.

رییس سازمان صنایع و معادن استان مرکزی در خصوص تولید در‌های اتوماتیک شیشه‌ای دیجیتال گفت: در حال حاضر بزرگترین بازار تولید و عرضه این نوع در‌ها در اختیار شرکت‌های سوئیسی است که از این پس با تولید این محصول در ایران با ویژگی‌هایی همچون پایین بودن قیمت تمام شده نسبت به مشابه خارجی، کیفیت بالا مطابق با آخرین استاندارد‌های جهانی، طراحی زیبا و خدمات گسترده پس از فروش باعث خواهد شد تا ضمن جلوگیری خروج ارز از کشور، ایران اسلامی با افتخار بازارهای این محصول را در دیگر کشورهای منطقه در دست بگیرد.

زاوشی افزود: وجود صفحه کنترل دیجیتال از دیگر ویژگی منحصر به فرد این محصول است که علاوه بر کنترل ایمنی در، قابلیت ثبت تردد افراد، گزارش خطایابی خودکار، سهولت کاربری سیستم و تنظیمات عملکرد هوشمند در را دارا است.

مدیرعامل شرکت سازنده درب اتوماتیک هوشمند نیز گفت: با توجه به احساس نیاز بازار داخلی ایران به محصولات اتوماسیون ساختمانی، در فضای اداری بیش از هزار متر مربع و فضای کارگاهی سه هزار متر مربع با سرمایه 10 میلیارد ریال و سرمایه ارزی دو میلیون دلاری با پیشینه تولید در‌های اتوماتیک شروع به فعالیت کرده و تمرکز خود را در راستای ارتقای سطح کیفی و امنیتی در زمینه تولید در‌های اتوماتیک شیشه‌ای به خصوص بومی کردن طراحی و تولید در‌های شیشه‌ای دیجیتال قرار دادیم.

محمدحسن حلاوی اظهار کرد: مطالعه و تحقیق بر روی محصول برندهای بنام دنیا و در اختیار داشتن نیروهای با تجربه و متخصص، تجهیزات مدرن و تلاش فراوان تیم مدیریت منجر به توسعه گسترده تولیدات این مجموعه در راستای پاسخگویی به نیازهای متنوع بازار شد.

طرح تولید محصول مذکور بزودی با حضور جمعی از مسوولان در جشنواره صنعت و معدن استان مرکزی همزمان با ده‌ها طرح صنعتی و معدنی دیگر رونمایی می‌شود.

کد خبر 129555
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز