همشهری آنلاین: دادستان کل کشور با بیان این که حامیان سران فتنه ضد انقلاب هستند بر لزوم برخورد قاطع با آنها تاکید کرد و افزود هر کس از آنها حمایت کند ضد انقلاب است.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای در همایش دو روزه روسای سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح و دادستان‌های نظامی سراسر کشور که در سالن همایش‌های دادگستری قم برگزار شد؛ با اشاره به نقش ولی ‌فقیه در جلوگیری از ادامه یافتن فتنه تصریح کرد: نگاه گسترده ولی‌فقیه مانع از ادامه فتنه شده و فضا را شفاف کرد.

 وی با اشاره به الهی بودن انقلاب اسلامی و لزوم دقت مدیران به این امر، خاطر نشان کرد: مسئله طبس و گرفتار آمدن آمریکایی‌ها در طوفان فقط یکی از نشانه‌ها بوده و بسیاری از مسایل مهم‌تر از طبس هم داریم که به چشم ما نمی‌آید.

 محسنی‌اژه‌ای با بیان این که بعضی از سران فتنه عقبه درازی در نظام داشته‌اند؛ افزود: دلیل عدم تشخیص حق و باطل از سوی برخی دستگاه‌های مختلف نظام همین مطلب است.

 دادستان کل کشور فضای فتنه را فضایی غبارآلود دانست واذعان کرد: ما اکنون از مرحله فتنه در حال عبور هستیم و به مرحله روشن شدن فضا می‌رویم و اکنون فضا شفاف شده و بحث میان انقلاب و ضدانقلاب است.

 وی با اشاره به عدم آگاهی برخی پیروان سران فتنه، گفت: اگر دیروز کسانی با سران فتنه همراهی کردند و غافل بودند و واقعا نتوانستند تشخیص درستی بدهند، نباید آنها را مذمت کرد و این در حالی ست که امروز صف انقلاب و ضد انقلاب مشخص شده است.

 دادستان کل کشور با اشاره به تفاوت فراخوان 25 بهمن و فراخوان اول اسفند گفت: اگر امروز کسی به ندای فتنه‌گران گوش کرد، ضد‌انقلاب است و باید به عنوان ضدانقلاب با او برخورد کرد.

 وی با بیان این که هرکسی که بخواهد از سران فتنه حمایت کند، ضدانقلاب است؛ خاطر نشان کرد: در صورت حمایت اشخاص از سران فتنه به آنها به عنوان حامیان ضدانقلاب نگاه می‌شود و این تحمل ناشدنی است و باید دانست تضمین قطعی راه ثواب، فقط اطاعت از ولی فقیه است و اگر در فتنه هم این اقدام را انجام می‌دادیم موفق می‌شدیم.

کد خبر 128931
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز