چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از اصلاح ماده یک بند 10 اساسنامه دانشگاه آزاد خبر داد.

دانشگاه

محمدرضا مخبر دزفولی گفت: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای ارتقای دانشگاه آزاد در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و... تصویب اساسنامه این دانشگاه را از مدت‌ها قبل در دستور کار خود قرار داده بود که تنها 2 بند 5 و 10 از این اساسنامه باقی مانده بود که بند 5 اساسنامه در جلسات قبلی به تصویب رسیده بود.

وی افزود: بند یک ماده10 اساسنامه اصلاح شد و به‌تصویب رسید که براساس آن، 3 نفر از اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه‌ها در مرتبه دانشیاری یا بالاتر که هیچ‌گونه سمت مدیریتی و حکومتی از جمله عضویت در مجامع و شوراهای دولتی و حکومتی نداشته باشند، با‌تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با معرفی اعضای شورا به عضویت هیأت امنای دانشگاه آزاد درمی‌آیند.


دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی هم گفت: براساس تصمیم اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، هیأت مؤسس دانشگاه آزاد 2‌هفته فرصت خواهد داشت تا افراد پیشنهادی خود را به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند و شورا در جلسات آتی خود نسبت به تأیید نفرات معرفی شده اهتمام خواهد ورزید. مخبر دزفولی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تأیید این افراد توسط شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مسیر اجرای اساسنامه دانشگاه آزاد، با تشکیل هیأت امنا تسهیل خواهد شد.

کد خبر 128494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز