یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک طراح یونانی با کنار هم چیدن تمام محصولاتی که شرکت اپل از ابتدا تا کنون عرضه کرده است چهره استیو جابز را بازسازی کرد

استیو جابز

به گزارش خبرگزاری مهر، "کریس تسویس"، طراح یونانی با استفاده از محصولات اپل توانست چهره رئیس و بنیانگذار این شرکت را بازسازی کند.

از جمله محصولاتی که در این طرح بازسازی چهره استیو جابز به کار رفته ‌اند می‌توان به آی- پاد، آیفون، آی- پد، اپل تی. وی و ای- مک" اشاره کرد.

کمتر از یک ماه قبل رئیس اپل برای سومین بار در سال‌های اخیر به دلیل بیماری این شرکت را ترک کرد و مسئولیت امور اجرایی خانه کوپرتینو را به عهده تیم کوک گذاشت.

رئیس اپل در سال 2003 به دلیل سرطان پانکراس برای مدتی از کار کناره گیری کرد. در ژانویه 2008 در طول اجلاس دنیای مک که به مناسبت معرفی "آیفون نسل سوم" برگزار شده بود مشکلاتی در وضعیت جسمی وی مشاهده شد.

استیو جابز

اپل در ژانویه 2009 اعلام کرد که مشکلات سلامتی استیو جابز پیچیده تر از آن چیزی است که تصور می‌شد به طوری که وی با مشکلات جدی اختلال هورمونی مواجه و به شدت دچار کاهش وزن شده است.

این شرکت در ژوئن همان سال اعلام کرد که استیو جابز تحت یک عمل جراحی پیوند کبد قرار داشته است. سرانجام رئیس اپل در کنفرانس 9 سپتامبر 2009 در حالیکه بسیار لاغر و شکسته شده بود به صحنه آمد و نسل جدیدی از پخش کننده چند رسانه‌ای "آی- پاد" را معرفی کرد.

در حقیقت تصویری که این طراح یونانی از استیو جابز تهیه کرده است همین چهره نحیف و شکسته را نشان می دهد.

کد خبر 128078
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز