همشهری آنلاین: معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری، از کم شدن چهار وزارتخانه بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور خبرداد و گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه قرار است 21 وزارتخانه به 17 وزارتخانه کاهش یابد.

معاون پارلمانی احمدی نژاد

حجت الاسلام محمد رضا تاج الدینی، در گفتگو با خبرنگار مهر در زنجان اعلام کرد که دولت در تلاش برای عمل کردن به برنامه پنجم توسعه است که یکی از اینها ادغام دو وزارتخانه زیربنایی در عرصه عمرانی راه و مسکن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزیر مسکن به عنوان سرپرست وزارت راه نیز مشغول است تا برنامه ریزیهای متناسب را نیز صورت دهد و هر زمانی که شرایط مقتضی شد طرح ادغام را به مجلس خواهیم داد.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری، با بیان اینکه همیشه تلاش برای تعامل بین دولت و مجلس می تواند در سطوح بهتری باشد، گفت: تعامل بین مجلس و دولت در فرازهای مختلف حاصل می شود.

حجت الاسلام میرتاج الددینی افزود: تعامل بین دولت و مجلس همواره در بررسی های کارشناسی، تصیم گیریها و تصویب لوایح وجود داشته است و در برخی مواقع نیز اختلاف نظر وجود داشته که گاهی موجب می شود تشتت آرا بوجود آید.

وی ادامه داد: هر کجا نشست تخصصی بین دولت و مجلس بوجود آمده به نتیجه مطلوب و روشن رسیدیم.

حجت الاسلام تاج الدینی با بیان اینکه دولت و مجلس همواره تعامل سازنده داشته اند، افزود: نشست های صمیمی و کارشناسی بین دولت و مجلس از راههای مهم تعامل بوده است.

 

کد خبر 128006
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز