همشهری آنلاین : معاون وزیرآموزش و پرورش از ممنوعیت دریافت هرگونه وجه ثبت‌نام از فرزندان فرهنگیان در مدارس دولتی و خاص تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

معلم

علی باقرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس دستور وزیر آموزش و پرورش هیچ یک از مدارس دولتی و خاص از جمله مدارس شاهد، استعدادهای درخشان و هیات امنایی حق دریافت هیچ گونه وجهی را جهت ثبت‌نام از فرزندان فرهنگیان ندارند.

وی یادآور شد: با نظارت و بازرسی انجام شده در مدارس شاهد استان تهران و سایر استان‌ها تا کنون اکثر مدارس این بخشنامه را رعایت ‌کرده‌اند و در مواردی هم که وجهی دریافت شده بود، مدارس موظف به عودت دریافتی‌ها به این دانش آموزان شدند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات این ابلاغیه تصریح کرد: این بخشنامه تنها شامل هزینه‌های ثبت‌نام فرزندان فرهنگیان می‌شود، لذا این دانش آموزان باید هزینه‌های مربوط به آزمون‌ها، کلاس‌های تقویتی و جبرانی، اردوهای تفریحی و علمی را همانند سایر دانش آموزان بپردازند.

باقرزاده در پایان خاطرنشان کرد: این بخشنامه صرفا برای مدارس دولتی و خاص ابلاغ شده و مدارس غیردولتی بر اساس آیین‌نامه و قوانین موجود شهریه دریافت می‌کنند.  

کد خبر 127792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز