اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کردند که انتظار دلسوزان انقلاب این بود که هاشمی خط خود را از موسوی و کروبی و خاتمی جدا کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ سرگشاده‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نکاتی را درباره اظهارات اخیر وی بیان کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: صحبت‌های اخیر شما در جمع دانشجویان گیلانی ما را بر آن داشت تا چند سؤال و نکته را به عرضتان برسانیم:

1- آقای هاشمی! آیه 14 سوره تغابن را حتما خوانده‌اید! نسبت به تاریخ هم از ما بهتر آگاهید؛ عبدالله بن زبیرها بودند که موجب شدند سیف‌الاسلام‌ها در جمل‌های تاریخ علیه ولایت خروج نمایند، پس مراقب اطرافیان خود باشید.
2- آقای هاشمی! قریب یک میلیون رأی مجلس خبرگان شما رأی امت حزب‌الله و متدینین است، نه سبزها و نه حامیان غربزده موسوی! بنابراین انتظار مردم این بود که قدرشناس این آرا باشید و به شعار هاشمی هاشمی سکوت کنی خائنی جماعتی که نه تنها به شما رأی ندادند بلکه از اساس مخالف ولایت فقیه، خبرگان و تمام ارکان نظام بودند، اعتنا نکنید و به آن دلخوش نباشید.
3- بعد از مواضع شما در نماز جمعه 88 که همراه بود با کلکسیونی از هتک حرمت‌ها علیه فریضه مقدس نماز جمعه توسط جمع اندکی از سبزها که خم به ابروی شما نیاورد، چه کسانی راضی به خانه برگشتند؟! مواضع شما چه کسانی را به تحسین وا داشت؟

4- اردوکشی خیابانی، هتک حرمت مقدسات دینی، کشتن بسیجیان، اتهام تقلب به نظام، اتهام تجاوز جنسی در زندان‌های نظام، توهین به عاشورای حسینی(ع)، بیانیه‌های کاملاً همسو با آمریکا و رژیم صهیونیستی و... اینها اتفاقاتی بود که فقط یکی از آنها برای جدا شدن راه شما و اتخاذ موضع شفاف نسبت به موسوی و منافقین همراهش کافی بود! اما امروز شما نه تنها مرزها و خطوط خود را همچنان با این فرقه منحرف روشن نکرده‌اید بلکه شنیده شده که موسوی که رأس این فتنه بوده و ابزار اصلی براندازی نظام شده بود را به جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دعوت نموده‌اید! چه بگوییم که جز حسرت و حیرت کار دیگری نمی‌توان کرد!

5- اتفاقات اخیر همچون مسئله دانشگاه آزاد تاریک‌تر از آن اتفاقات جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در آن شنبه ننگین در بحث انتخاب رئیس کل بانک مرکزی، علامت‌های سؤال جدیدی در ذهن ما ایجاد کرده است. چه پاسخی در قبال این همه علامت سؤال برای ذهن پرسشگر دانشجویان دارید؟ هر لحظه آماده شنیدن پاسخ سؤالات خود هستیم.

کد خبر 126768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز