همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات از شناسایی سرنخ‌های جدید دخالت و حمایت‌های موساد و سیا از برخی افراد فریب خورده در ترور شهید علیمحمدی خبر داد.

مصلحی

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد واقعه ششم بهمن سال 60 آمل گفت: در پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) همه ترفندهایی که این عوامل برای ترور دانشمندان هسته‌ای به کار می‌بردند شناسایی شدند و به زودی اطلاعات خوبی را در این خصوص به مردم خواهیم داد.

وزیر اطلاعات افزود: متاسفانه سازمان‌های جاسوسی موساد و سی آی ای با سوء استفاده از برخی افراد فریب خورده داخلی و حمایت همه جانبه از آنان اقدامات شومشان را در کشورمان اجرایی می‌کردند.

حجت الاسلام مصلحی همچنین به فعالیت های گروهک تروریستی ریگی اشاره کرد وگفت سازمان‌های جاسوسی موساد، سیا و سازمان اطلاعات انگلیس از گروهک تروریستی ریگی حمایت می‌کنند و این مجموعه‌ها مجموعه‌هایی نیستند که از عملیات خرابکارانه شان دست بردارند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه اکنون تمام حرکت‌های تروریستی منافقان تحت اشرافیت کامل نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان قرار دارد، موفقیت‌های دستگاه اطلاعاتی را در سایه همراهی مردم دانست و گفت مردم با اطلاع رسانی، تماس‌ها و همراهی شان سرنخ‌های خوبی از عملیات‌های تروریستی و سایر اقدامات خرابکارانه استکبار به ما دادند که باعث موفقیت هایی شد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد در شرایط حساس کنونی نیز در بحث فتنه و مقابله با این پدیده شوم، حضور مردم و همراهی آنان حماسه نهم دی پارسال را رقم زد و این حضور پرشور آنان دشمن را به عقب می‌راند.

حجت الاسلام مصلحی همچنین با اشاره به اینکه حضور مردم و روشنگری مردم آمل در تبعیت از ولایت، حماسه بزرگ ششم بهمن را خلق کرد یادآور شد بصیرت مردم ایران اسلامی همواره در مقابله با تهدیدات دشمنان حرف اول را میزند.

 

کد خبر 126756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز