چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

محمدعلی بدری: چندی پیش خانمی با گروه سیاسی همشهری تماس گرفت و به گفته‌های یکی از مقامات دستگاه دیپلماسی کشور اشاره کرد.

alireza asgari

او گفت که اعلام شده اگر شهادت علیرضا عسگری در زندان‌های رژیم صهیونیستی صحت دارد، پیکر او را تحویل ایران بدهند. خانمی که تماس گرفته بود، پرسید: مگر خبر شهادت آقای عسگری راست است؟ شما خبر دارید؟...پرسش‌های پیاپی خانمی که تنها دنبال خبری اطمینان‌بخش بود، چند روز پس از آن با ما در میان گذاشته می‌شد که 2روزنامه صهیونیستی برای ساعتی خبری را در خروجی اینترنتی خود منتشر کردند.

این دو روزنامه در خبرهایی که خیلی زود از روی سایت‌شان حذف شد، مدعی «خودکشی» معاون پیشین وزارت دفاع ایران شده‌بودند. خانمی که نگرانی را می‌شد از صدایش فهمید، خواهر علیرضا عسگری بود. دیروز و چند روز پس از این تماس، وزیر اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت علیرضا عسگری و اینکه آیا خبر شهادت او صحت دارد، گفت: ما به این حرف اطمینان نداریم؛ چرا که به صهیونیست‌ها اعتماد نداریم.

حیدر مصلحی اما به جزئیاتی اشاره نکرد .اما روز گذشته اخباری از موفقیت دستگاه اطلاعاتی ایران و دستگیری عاملان شهادت شهید علی محمدی که با سرویس جاسوسی موساد در ارتباط بودند، منتشر شد. این موفقیت، نوید روشنی خواهد بود از نفوذ به عمق رژیم صهیونیستی و انتشار اخباری از وضعیت مردانی که دخالت موساد در دستگیری آنها روشن است اما اطلاعات دقیقی از سرنوشت آنها در دست نیست.

سزاوار است همین فرصت مغتنم شمرده شود و اقدامی در جهت آگاهی ملت ایران، خانواده این افراد و رسانه‌ها از وضعیت آنها انجام شود. علاوه بر عسگری، 4 نماینده دیپلماتیک ایران سیدمحسن موسوی، احمد متوسلـــیان، تقــی رستـــگارمقــدم و کاظم اخوان نیز در سال 61 خورشیدی در لبنان ربوده و به موساد تحویل داده شده‌اند که امروز پس از 28 سال بی‌خبری می‌توان و باید از « نفوذ اطلاعاتی ایران در موساد» بهره جست و در جهت آزادی آنها کاری کرد.

کد خبر 125691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز