چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۰
۰ نفر

گروه حوادث: اعضای شرکت هرمی، علاوه بر کلاهبرداری از طعمه‌های خود، اقدام به قاچاق اسلحه نیز می‌کردندکه با دستگیری اعضای این باند تبهکاری، 25‌قبضه اسلحه نیز کشف شد.

سلاح

مدتی قبل، گزارشی در اختیار دادسرای ناحیه 31 تهران قرار گرفت که حاکی از فعالیت یک شرکت هرمی در منطقه پونک تهران بود، اما درحالی‌که بررسی‌ها درباره این شرکت آغاز شده بود، مشخص شد که کارکنان این شرکت علاوه بر فعالیت هرمی، اقدام به فروش اسلحه نیز می‌کنند.

با مشخص‌شدن این موضوع، با دستور قضایی بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای، تحقیقات درباره این باند وارد مرحله تازه‌ای شد و ماموران برای به دام‌انداختن اعضای باند، قرار یک معامله برای خرید 2 قبضه اسلحه را با آنها گذاشتند و مدتی بعد با کشاندن آنها به یک قرار صوری، سرنخ‌های مهمی از این باند به دست آوردند و با این اطلاعات توانستند 11 نفر از اعضای باند را به دام بیندازند.

قاضی رضا جعفری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: در بازرسی مخفیگاه متهمان، هزار فشنگ و 25 قبضه انواع کلت کمری و کلاشینکف به همراه مقدار زیادی مدارک جعلی و تجهیزات مخصوص جعل کشف و ضبط شد. وی با بیان اینکه متهمان به جرایم خود اعتراف کرده‌اند، افزود: در حال حاضر همه متهمان در بازداشت هستند و اتهام آنان فعالیت هرمی و خرید، فروش و نگهداری سلاح است.

کد خبر 125665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز