مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۰
۰ نفر

گروه شهری: رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888)، توسعه نظارت اجتماعی را عاملی مؤثر در سالم‌سازی محیط، سلامت سازمانی و فرصتی برای مدیران دانست و گفت:

توجه شهرداری تهران به توسعه نظارت اجتماعی، موجب کاهش 26 درصدی تخلفات در حوزه عملکردی شهرداری تهران از ابتدای راه‌اندازی این مرکز از سال 85 تاکنون شده است.علیرضا محمودی افزود: از میان پیام‌های رسیدگی شده طی 9ماهه اول سال‌جاری، 5 هزار و 75 پیام منجر به تذکر شفاهی، یکهزار و 617 پیام منجر به اخذ تعهد و 594 پیام منجر به توبیخ کتبی با درج در پرونده و تعدادی نیز منجر به تنبیه، تشکیل پرونده قضایی و انفصال فرد خاطی شده است.

محمودی همچنین به ارتقای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی شهرداری نسبت به مطالبات شهروندان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به پیام شهروندان در سال 89 نسبت به سال 85 ، 90 درصد تسریع شده است. وی افزود: افزایش 90 درصدی رسیدگی به پیام شهروندان خوشبختانه با افزایش کیفیت و کمیت رسیدگی به پیام‌ها همراه بوده، به‌طوری که کمیت رسیدگی به خواسته شهروندان 34 درصد و کیفیت رسیدگی 42 درصد افزایش یافته است.

رئیس مرکز نظارت همگانی 1888 تصریح کرد: براساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده، در حال حاضر عملکرد این مرکز به‌طور تقریبی رضایتمندی بالای 86‌درصد از پیام دهندگان را جلب کرده است. گفتنی است از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 256 هزار و 426 تماس با کارشناسان دریافت 1888 برقرار شده است.

کد خبر 125469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز