دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین اعلام کرد، کاپیتان دوم تیم فوتبال این باشگاه پس از توافق با مالک باشگاه با دریافت رضایت‌نامه از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده است.

karimi

به گزارش مهر، پس از این که علی کریمی با نظر حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین و علی پروین، رئیس سازمان فوتبال این باشگاه از حضور در تمرینات گروهی منع و در اختیار باشگاه گذاشته شد، پس از توافق با حسین هدایتی و دریافت رضایت‌نامه  بصورت توافقی از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شد.

محمدتقی حق شناس، مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین ضمن اعلام این خبر گفت: "پس از نشستی که عصر دیروز یکشنبه (19 دی) بین حسین هدایتی و علی کریمی برگزار شد طرفین به توافق نهایی دست یافتند تا علی کریمی به صورت مسالمت‌آمیز و با دریافت رضایت‌نامه از تیم استیل آذین جدا شود".

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم فوتبال استیل آذین پنجشنبه هفته گذشته و برای برگزاری اردویی 11 روزه راهی شهر آنتالیا در ترکیه شده است.

علی کریمی که به عنوان بازیکن و میهمان ویژه و به دعوت باشگاه الاهلی برای دیدار این تیم برابر میلان ایتالیا به امارات سفر کرده بود، یک روز پس از حضور در این دیدار از سوی کادر فنی استیل آذین و علی پروین از جمع سرخ‌پوشان تهرانی کنار گذاشته شد.

کد خبر 125445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز