گروه حوادث: قاچاقچیان که با تغییر ظاهر یک خودروی موسو به بنز، دست به قاچاق مشروبات الکلی از غرب کشور به تهران می‌زدند، دستگیر شدند.

محموله قاچاق

سرهنگ محرابی، رئیس پلیس امنیت تهران با بیان این خبر گفت: مدتی قبل ماموران در جریان ورود یک محموله مشروبات الکلی از غرب کشور به پایتخت قرار گرفتند و شناسایی اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند تمامی اعضای این باند را شناسایی و آنها را محاصره کنند.

سرهنگ محرابی با اشاره به درگیری قاچاقچیان با پلیس، ادامه داد: متهمان قصد داشتند با ایجاد درگیری از حلقه محاصره فرار کنند که در این کار ناکام ماندند و تمامی آنها یکی بعد از دیگری دستگیر شدند. وی تاکید کرد: در این عملیات بیش از 13 هزار بطری مشروبات الکلی و 3 دستگاه خودرو از اعضای باند کشف شد و 5 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گفته وی، اعضای این باند محموله‌های قاچاق را با استفاده از خودروهایی با پلاک‌های جعلی حمل می‌کردند و یک خودرو نیز وظیفه اسکورت خودروهای حامل محموله‌های قاچاق را داشت. رئیس پلیس امنیت تهران یادآور شد: متهمان حتی با تغییر شکل یک خودروی موسو به بنز، سعی در گمراه کردن پلیس داشتند که خوشبختانه تمامی آنها دستگیر شدند.

وی در ادامه به دستگیری یک زن سابقه‌دار که اقدام به ساخت مشروبات الکلی دست‌ساز می‌کرد، اشاره و تصریح کرد: این زن زیرزمین خانه خود را تبدیل به کارگاهی برای ساخت مشروبات الکلی دست‌ساز کرده بود که با دستگیری وی، 5هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز از سوی پلیس کشف و ضبط شد.

کد خبر 124834

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز