گروه حوادث: مرد شرور و همدستانش وقتی در محاصره پلیس قرار گرفتند تلاش کردند با پریدن از پنجره پا به فرار بگذارند اما با شلیک پلیس زمینگیر شدند.

 

 چند روز پیش ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان از طریق تماس‌های مردمی در جریان فعالیت یک باند شرارت قرار گرفتند.
بررسی‌ها نشان می‌داد سردسته این باند، یک مجرم سابقه‌دار است که علاوه بر توزیع مخدر شیشه در بخش وسیعی از اصفهان، دست به باجگیری از مغازه‌داران و کسبه محل نیز می‌زند.

با این اطلاعات، ماجرا به دادسرا گزارش و دستور بازداشت اعضای این باند شرارت صادر شد. به این ترتیب ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند و با استفاده از اطلاعات مردمی، مخفیگاه اعضای این باند را که خانه‌ای در یکی از نقاط مرکزی شهر بود، شناسایی کردند.

با محاصره این محل، عصر یکشنبه گذشته عملیات ضربتی پلیس شروع شد و ماموران قدم به مخفیگاه متهمان گذاشتند اما آنها به محض مشاهده پلیس، از پنجره ساختمان به بیرون پریدند و پا به فرار گذاشتند. فرار مردان شرور چند ثانیه بیشتر طول نکشید و ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، شروع به تیراندازی کردند. متهمان نیز به محض شنیدن صدای شلیک گلوله، دست از فرار کشیدند و تمامی آنها دستگیر شدند.

سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، با بیان این خبر گفت: سردسته این باند جوان 28ساله‌ای است که 3 فقره سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد و قبل از دستگیری با تهدید و ارعاب کسبه محل، آنها را تهدید کرده بود که اگر به وی پول نقد ندهند، مغازه‌شان را با خاک یکسان خواهد کرد. وی افزود: بعد از دستگیری متهمان در بازرسی از مخفیگاه آنها 100 گرم مخدر شیشه، انواع چاقو و قمه و قداره و یک خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین‌زاده افزود: اعضای این باند به اتهام باجگیری، اخاذی و توزیع مخدر شیشه با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند و تحقیقات درخصوص فعالیت‌های مجرمانه آنها ادامه دارد. رئیس پلیس آگاهی اصفهان با هشدار به مجرمان و افرادی که با قدرت نمایی، قصد بر هم زدن نظم عمومی جامعه را دارند، گفت: پلیس و دستگاه قضایی به‌شدت با اشرار و چنین مجرمانی برخورد می‌کند و در این راه از تمامی توان خود استفاده خواهد کرد.

 

کد خبر 124833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز