مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تجدیدنظر در کاهش قیمت CNG صحت ندارد.

به گزارش همشهری، رئیس هیأت‌مدیره انجمن سی‌ان‌جی چهارشنبه 8 دی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از پیشنهاد این انجمن برای تجدیدنظر در قیمت سی‌ان‌جی خبر داده بود. فرید عامری مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در گفت‌وگو با مهر درباره انتشار برخی از گزارش‌ها مبنی بر احتمال کاهش قیمت هر متر مکعب سی‌ان‌جی که هم‌اکنون 300 تومان شده است، اظهار داشت: تمامی سیاست‌های دولت درخصوص تغییرات اعمال شده در قیمت فراورده‌های نفتی باید توسط ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه تجدیدنظر یا کاهش قیمت سی‌ان‌جی صحت ندارد، بیان کرد: با تصمیم دولت از 28 آذرماه امسال تمامی خودروهای گازسوز باید هر متر مکعب سی‌ان‌جی را بدون محدودیت با قیمت 300 تومان خریداری کنند. به گزارش همشهری‌ تمایل مردم به استفاده از بنزین به دلیل تغییر قیمت سی‌ان جی باعث شده تا میزان مصرف گاز سی‌ان‌جی در کشور کاهش یابد که انتقاد جایگاه‌داران و سرمایه‌گذاران صنعت یادشده را به همراه داشته است.

خودروهای لوکس خارجی سهمیه بنزین ندارند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه سهمیه بنزین 100 تومانی و 400‌تومانی به‌خودروهای ساخت داخل با قدرت موتور بالاتر از 2 هزار سی‌سی و خودروهای لوکس خارجی با قدرت موتور بالای یک‌هزار و 300 سی‌سی اختصاص نمی‌یابد، تاکید کرد: برای این خودروها کارت هوشمند سوخت صادر شده است. این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این نوع خودروها تنها می‌توانند از بنزین با نرخ آزاد 700 تومانی در جایگاه‌ها استفاده کنند، بیان کرد: با وجود اینکه این خودروها سهمیه بنزین ندارند اما از ساعات آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از خرید بنزین آزاد 700 تومانی استقبال کرده‌اند.

کد خبر 124451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز