همشهری‌آنلاین: شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: با اجرای هدفمندی یارانه‌ها، در سه روز 28 تا 30 آذر ماه تعداد تراکنش‌های ثبت شده در دو بانک از بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک به 81 میلیون و 760 هزار و784 تراکنش رسید که در مقایسه با زمان مشابه سال قبل 58 درصد رشد نشان می‌دهد.

خودپرداز

به گزارش ایرنا مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت خدمات انفورماتیک گفت: با توجه به صدور مجوز برداشت از حساب یارانه در تاریخ 27 آذر ماه سال 89 مجموعه‌ای از تمهیدات و بهینه سازی‌ها بر روی سیستم‌های بانکی توسط شرکت خدمات انفورماتیک صورت گرفت تا این سیستم‌ها بتوانند به خوبی پاسخگوی حجم فوق‌العاده تراکنش‌های بانکی و کارتی باشند.

داود بهرامی گفت:‌ در این ارتباط همکاری‌های نزدیک و تنگاتنگی ما بین کارکنان و مدیران شرکت خدمات انفورماتیک، بانک مرکزی و بانک‌های ملی و صادرات صورت پذیرفت؛ که در نهایت منجر به اجرای موفقیت آمیز این قانون شد.

وی افزود: بخشی از تمهیدات یاد شده در شرکت خدمات انفورماتیک پس از اعلام پرداخت الکترونیکی یارانه‌ها انجام و بخش اعظم آن همانگونه که پیش از این اعلام شده بود با ایجاد سایت‌های پشتیبان برای مواجهه با افزایش ناگهانی تعداد تراکنش‌های کارتی و بانکی صورت گرفته است.

کد خبر 124131
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز